pühapäev, 1. aprill 2007

Tore päev

Ohh,olen tänase päevaga nii rahul.Kuidagi eriti mõnus tunne on sees.Ah et miks?
Hommikul ärkasin vabatahtlikult üsna vara,vist oli 8:30paiku.Kuna teised veel nohistasid magada,siis tegin kohvi ja sain ´´supernanny´t´´vaadates seda mõnusalt nautida.
Seejärel sai veidi koristatud.Jalutamas käisime ka,nimelt perega Kadriorus.Lapsel oli rõõmu palju ja ta vist olekski sinna teisi titasid ja linnusid vaatama jäänud.Emme-issi muidugi arvasid teisiti.Jõudsime kodumaja juurde,siis leidsime siingi liivakasti äärest paar tüdrukut ja olime veel päris tükk aega väljas.Päikse käes on ikka hää.
Issi oli meile täna vabatahtlikult kokaks.Mina aga mängisin pesumasinat,sest tõelisest pesumasinast sain ma paar päeva tagasi jagu.Ei jõudnud see tutikas Elektrolux meid veel aastatki teenida...
Kõht täis,laps tudule pandud,sain oma toataimi uuendada ja ümber istutada.Mees läks vahepeal oma töö juurde ning naastes oli tal kaasas minu jaoks spetsiaalselt valmistatud laud.Sellest saab minu töölaud.Te ei kujuta ette kui õnnelik ma olen.Nüüd mul oma lauake,kus asju hoida ja vahel ühtteist nokitseda.Mu meelest on selline lihtne ja armas lauake.Ja mehe tehtud ,minule!!!
Seoses asjade ümbertõstmisega,said nii mõnedki riiulid ja sahtlid korda,mille üle on mul samuti ülimalt hea meel.Oleks selliseid päevi rohkem.
Käsitööst,st minu käsitööst endiselt midagi ette näidata ei ole.Muud toimetused võtavad oma aja.Aga eks ju minu töölaudki ole käsitöö.

Kommentaare ei ole: