teisipäev, 8. mai 2007

Liivakast

Pole ammu kirjutanud.Parandan siis selle vea...
Päevad on olnud täis mitmesuguseid tegevusi.Olen teinud käsitööd ja natuke on tehtud nö teistmoodi käsitööd.Nimelt ehitas elukaaslane lapsele suure ja uhke vastupidava liivakasti.Mina kaevasin väikese augu,koos sättisime liivakasti paika.Mees tassis liiva sisse,mina silusin ja ajasin rehaga selle laiali.Hiljem panin äravõetud murukamakad kasti äärtesse.Mängimas oleme ka juba mitu korda oma uues liivakastis käinud.Ja põhiliseks mängijaks olin muidugi hoopis mitte Sandra vaid emme,st mina.Aga täitsa mõnus oli liivakooke teha.Laps siis hoolega lõhkus neid.
Elukaaslane veetis 2 päeva maal maja kallal nokitsedes.Terrass sai kinni ehitatud,uued aknad ette ning nüüd oli vaja aknaümbrused ilusaks teha.Ilusaks nad ka said.
Õhtuti heegeldan tasapisi ka päevitusriiete pükse.Ent heegelniit on peenike,samuti heegelnõel ning kuna ma suurem asi heegeldaja pole,siis edeneb see vaevaliselt.Siiski,loodan,et saan ikka suveks valmis ja kanda ka.
Rohkem ei kirjutagi,peagi taas riidesse ja võtame suuna minu isa juurde Murastesse.Kutsudele vaja konti viia ja eks Sandragi tahab vanaisaga mängida.




5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Igatahes on maja väga ilus ja liivakast ka superlahe :) Tahan ka juba Kiisale!!!

Gixy ütles ...

Aga tule siis! Igatahes tänud heade sõnade eest.

Anonüümne ütles ...

Palju suurt ja ilusat olete ette võtnud ja ka lõpule viinud. Ikka üks tõeliselt tubli pere !

Anonüümne ütles ...

see eelmise kommentaari "anonymous" on Sant.

Anonüümne ütles ...

Me peame võtma lähipäevil ette liivakasti suurenduse, lapsi palju ja Mammu sünna tulemas, kus siis lapsed mängivad :P
Aga liivakast on ilus :)
Ja paluks käia ka sellistel päevadel vanaisl külas, kui meie ka kodus oleme :)