teisipäev, 24. veebruar 2009

Kingitus vabariigi sünnipäevaks



Täna saab erakorraliselt päevakese puhata. Meil olid suured plaanid,et läheme lasteaiakaaslasega lumelinna möllama aga Sandral sees nohupoisid toimetamas. Kahju. Seega ei saa laps nüüd ju ka lasteaeda. Talle nii meeldib seal. Kodus istumine on tema jaoks nagu natuke piin. Igav ju üksinda.Ja laupäeval peaksime minema sünnipäevale...njaah.
Käsitöölises mõttes ma tootlik olnud ei ole. Tööl saime tagasi oma ainulaadse tekstiiliprinteri. Meile teadaolevatel andmetel Eestis ainuke. Saab väga originaalseid ja ainulaadseid T-särke trükkida. Kena kingitus ju. Mulle tehakse näidispluus ka,mida ma siis kõigile promoda võin. Endal juba mitu mõtet,kindlasti teen mõned särgid. Nii ilusad. Tõesti ilusad. Seega mul kiired ajad, aega napib,et saaksin tehtud kõik,mis mõttes. Neljapäeval on üks töine üritus ja reedel olen samuti kutsutud konverents-näitusele. Saan jälle targemaks. Vahva.
Aga ok,rohkem ei kirjutagi. Oleme hommikuse poole kodus ja peale lõunat läheme ämmale külla. Ta korraldab vabariigi sünnipäeva puhul piduliku õhtusöögi,mis viib kindlasti keele alla. Tal alati nii maitsvad toidud. Lubas mu lemmiksalatit ka teha-hiinakapsa-ananassi salat. Hästi maitsev. Soovitan kõigile! Pisut soola,suhkrut,majoneesi lisaks. Ananass peaks olema konservina ja koos mahlaga.

Kommentaare ei ole: