teisipäev, 22. juuni 2010

Jaaniaeg 2010

Taaskord on aeg kiirelt läinud.. tea, kas nüüd hakkabki nii minema ?
Kuna ei ole juba ammu-ammu puhata saanud, käisin veel esmaspäeval tööl ning siis otsustasime, et teeme endale lühikese jaanipuhkuse. Juba reede õhtul tulin maale ja esmaspäeval käisin siit tööl. Nüüd vist jäämegi siia elama taas mõneks ajaks, sest reede õhtul teatas Sandra, et tema enam lasteaeda ei lähe, tal nüüd puhkus. Ma küll olin arvestanud, et veidi veel käib a no kui nii öeldakse... Laps on hommikust õhtuni õues ja tundub, et esialgu see talle meeldib. Oleks vaid ilmad päiksepaistelisemad ja paremad.
Täna tegin juba jaanilaupäevaks mõeldud kooki. Eks näis, kas ja kuidas see välja tuli, ega täna saa siis proovida. Tegin Jaana soovitusel küpsetatud toorjuustukooki, näis, kuidas siis mul välja kukkus. Pealtnäha küll isuäratav.
Selle aasta jaanipäev tõotab tulla perekondlik ja rahulik. Kes on meil siin mõlemal päeval hommikul kella 5st tööl.... aga ega see takista teiste hommikuni tiksumist... pole ma ju enne isaga koos jaaniõhtut veetnud. Vaja ju maailma asjad kõik läbi arutada :P
Kõigile igatahes mõnusat Jaaniõhtut ! Meil juba minu uitmõttest tekkinud uhke kokteilitoetamise laudki metsa all püsti. Pildid hiljem.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ilusat jaani!!
Jaana Võrumaalt.

Jaana ütles ...

Häid pühi!

Gixy ütles ...

Tänud, sama teilegi ja rohkemgi veel!