pühapäev, 10. aprill 2011

Tegus pühapäev

Hommikul ärkasin suht vara- nädalavahetusel kl 9 on vara :P
Hommikukohvi juues mõtlesin,et eile oli mõnus päev- sai perega linnas kinos käidud( soovitan Riot- ilus, vahva, naljakas, lõbus, südamlik) ja söömas ning pärast veel üksi lõngapoes uudistamas käidud.
Mõtlesin,et vat ei koristagi sel nädalavahetusel, et olen kohe täitsa niisama.
Sandral oli juba laupäevast saadik kindel soov, et pühapäeval läheb tema issiga koos rattaga sõitma. Issi ostis lapsele nädalajagu tagasi uue ratta ja laps nii õnnelik. Rallitas alguses meil toaski,kuigi väga ruumi pole ja esialgu olid kurvid sellised, et ''tänu'' laiematele abiratastele lendas esikus meil mööbel. Abirattad jäid tooli taha a ega see hoogu peatand...
Nad siis läksid kõrvalolevasse parki. Ma mõtlesin,et kastan lilled, teen aknalauad puhtaks. Ja kuna päike õues sillerdas, lõin päiksepoolsed aknad lahti ja nii ta läks-
* kõik aknalauad üle tõmmatud
* 3 toa aknad seest ja väljast puhtaks pestud
* lilled kastetud(vannitatud), sätitud
* elutoas kardinad vahetatud
* mitu masinatäit pesu pestud
* Sandra tuba korda tehtud, ümber sätitud
* põrandad puhtaks tehtud
* lõunasöök tehtud
* asjad kirbukaks valmis pandud(ma nimelt korraldan lasteaias kirbuka)
* mütsid viimistletud, pildistatud, albumisse sätitud
* prügi välja viidud ja vahepeal jalutatud kõrvalmaja liivakasti juurde, kus mu neiu mõnusasti mängis
* majanaabriga päiksepaitsel jutustatud- ta oli veel nii vahva, et kui poes ära käis, võttis mu lapse ja läks temaga koos meie pargiserva võsasse oksi korjama
* auto sai suverattad alla- seda tegi mu tubli kaasa
Lisaks veel niisama olemine, telekavaatamine, heegeldamine

Igati tegus päev. Vat see on kui päike üle pika aja välja tuleb...

Kübar ''Forsüütia''-




Kübar ''Maasikas''-


3 kommentaari:

Jaana ütles ...

Kyll sina jõuad palju! Sul on kas pyhapäev pikem või sa tegutsed väga kiiresti! :)

Gixy ütles ...

Kle, vahel juhtub jh, ma kohe mõnuga tegin.. oli vist nii üht kui teist.

Anonüümne ütles ...

Vat milline niisama olemise päev! Küllap asi oligi selles, et tööd ei olnud hommikust peale peas tagunud kohustused vaid justkui möödaminnes rõõmuga järjest ära tehtud tegemised. tumevalge