pühapäev, 8. jaanuar 2012

Nädalavahetus Kõrvemaal

Ootasin seda nädalavahetust, sest tõotas tulla veidi vaheldust ja midagi uut.
Laupäev algas meil teatavasti üsna suure lumehulgaga. Meil ju ikka nii, et kui pole, siis pole ja kui on, siis kohe kuhjaga.
Pakkisin asjad ja tassisin autosse. Edasi liikusime kohtumispaika, kus laadisime kõhud paari maitsva soolase pannkoogiga. Seejärel uuesti autosse ja suund Kõrvemaale. Tuiskas, kohati oli Peterburi mnt peal ikka päris hull sõita, sest nähtavust suurt ei olnud. Õnneks ma ei olnud roolis. Piibe mnt peal oli olukord kuidagi veidi parem.
Jõudsime siis Kõrvemaa Matka-ja Puhkekesusesse. Ümberringi palju lund. Sättisime end sisse ja meil oli justkui oma maja, st kogu ülemine korrus oli meie päralt. Peagi saime sauna. Sandra kaevus sauna asemel hoopiski lumme, lõbu oli laialt. Hiljem tuli ka tema majja sisse ja asjatas seal meiega koos. Saunamõnud nauditud, läksime õhtusöögile. Õhtu jätkus Eesti mälumängu mängides poole ööni.
Täna hommikul peale hommikusööki läksime snowtubitama kui nii võib öelda. Minu ja teistegi jaoks vist esmakordne kogemus. Nii vahva oli, võttis kohati lausa kiljuma. Peale mäest alla laskmist arvas Sandra, et ta tahaks nüüd suusatada, et tema oskab. No tegelt pole ta kordagi seda teinud. Laenutasin talle suusavarustuse. No vastupidiselt lapse enda arvamusele, ei osand ta seda mitte. Tasakaalu hoidmine polnudki nii kerge, suusad vajusid laiali, Sandra tahtis muudkui selili kukkuda jne.Ma seisin aga selja taga ja püüdsin. Lõpuks ütles,et tema rohkem ei taha. No vähemalt sai natuke proovida. Mul endal tekkis ka tahtmine suusatamist üle aastate proovida aga kuna oleksin väga vähe ajaliselt seda saanud teha, siis ei hakand. Kui elasin linna serval, siis käisin tihti suusatamas sest võimalus seda teha oli kohe üle tee, kus olid ka rajad tollel ajal sees. A see oli ikka väga ammu kui ma tubli suusatüdruk olin. Nüüd pole olnud aega ega võimalust ja suusadki- tea kas alles. Sai need kunagi Murastesse viidud ja suusakepid sai mu õde kui õigesti mäletan.
Igatahes oli meil lõbu laialt ja ämmale selle idee välja pakkumise ja korraldamise eest vaid suurimad tänud. Tähistasime selle nädalavahetusega minu meespoole sünnipäeva.
Täna sõitsin linna mina, oli juba märksa parem. Hommikupoole paistis päike ja õhutemperatuur oli ka päeval ok(no mul olid soojad talveriided ju seljas). Hommik muidugi algas selge ilma ja korralike miinuskraadidega. Kõrvemaa Matka-ja Suusakeskuses oli külma u -15 ja lumekiht u 15cm. Ämm käis varajasel hommikutunnil imelisel lumemaastikul jalutamas ja oli rebastki ringi luusimas näinud.
Mina jäin üritusega väga rahule.
Mõned pildid ka. Kuna tegemisi oli nii palju, siis enamus pilte jäi muidugi kahjuks tegemata.




Kommentaare ei ole: