reede, 22. juuni 2007

Olen suvilas.Kaasas mul ka elukaaslase läptop,millega saan natukene netti kasutada,kuigi siin selle olemasolu väääga lünklik.Siiski,isetegijate blogisid saab uurida,meile vaadata ja õhtul kui laps juba magab mõnd arvutimängu toksida.
Päevad siin maal on töised.Eile oli pisut selline logelemise päev.Minu isa tuli meile külla ja siis istusime,kohvitasime,mängisime lapsega jne.Täna aga koristasin ära oma endise terrassi(nüüd sai see seinad ümber ja moodustus uus tuba).Asjad leidsid uue koha st tõstsin mööblit ümber ja nüüd on täitsa hea.Enne ei olnud siin kuidagi üldse nagu ruumi.Sama ka ühe teise ruumiga.Siis endalgi ju siin hea olla kui toad kenasti sätitud ja mõnus liikuda.
Muru niitsin ka ära,siis homme mõnus lebotada ja jaanitoimetusi teha.Kui muru niidetud,siis tundub aed kuidagi suur ja sile,vaatad ja silm puhkab.
Sauna tegin ka.Laps oli täna kuidagi eriti nõus sauna minema ja vannis mängima.Hakkab vist ka selle maaeluga vägagi ära harjuma.Igatahes tunneb ta end siin suurepäraselt.
Käsitööd ka ikka vaikselt teen,kuigi see jääb ikka väga nö tahaplaanile.Kui linnas olin,siis ostsin 1 puuvillase lõnga ja loodan,et sellest saab kunagi üks mütsike.
Soovin kõigile mõnusat jaaniaega!!!
Muide,mina leidsin juba täna jaaniussikese,kes kaugelt mulle tulukest näitas...

Kommentaare ei ole: