esmaspäev, 13. august 2007

Müts valmis!

Lisaks igapäevatoimetustele sain täna hommikul valmis oma variandi Mare sonimütsist.Oleks kiireminigi selle lõpetanud,ent tegin tasapisi ja mõnuga,liialt kiirustamata ning kui kuskilt veidi valesti või pahasti läks,harutasin ja tegin uuesti.Tulemusega olen rahul,tätsa äge müts ju!Mina pitsi ei kasutanud,sest riidel endal tikand peal.Kui oleks pitsi ka veel pannud,siis poleks see näha jäänud.Aga ilma pitsitagi ju vahva.Eks otsustage ise.Modellideks vaheldumisi mina ise,minu vanaema ja lapski(temale müts muidugi suur,ent ta oli meeleldi nõus poseerima).







Väike pilt ühest lillepeenrast ka:
Nüüd mõtlen,mille kallale edasi asuda(käsitöölises mõttes).Alustasin mõni aeg tagasi ühe suvise vesti/boolero heegeldamist motiividest.Nüüd aga ei suuda ma seda poolikut tööd enam üles leida.Vat see on see suvine nö elukohtade tihe vahetus.Kord linnas,kord maal,kord mujal.Kus ta on???? Isegi seda ei suuda meenutada,kus ma teda viimati kohtasin.Oleks nagu suvilas olnud aga ei leia.Kas võtsin ta saarele kaasa-ei tea.Jama värk igatahes,sest praegu teeks,kas ka siis,kui kunagi selle siiski üles peaksin leidma???Njah,pole see mälu enam just kõige parem või viga lihtsalt selles,et oma praeguse elu juures on neid asju,mida pea peab kinni pidama,lihtsalt liiga palju!
Nüüd aga lähen kastan end veidi voolikust tuleva veega.Päeval on nii palav,et ega peale niisama vedelemise ja käsitöö tegemise suurt muud saagi/suuda teha.Õhtupoole hakkan taas ´´kraavihalliks´´.Suur oja on ära kuivanud ja saab teda kaevata/puhastada ja kaldaid ehitada.See mul käppas,sest teen seda juba mitmendat aastat järjest.
Nautige soojust ja päikest!!!!

Kommentaare ei ole: