neljapäev, 28. mai 2009

24h päevas 7p nädalas

Tõeliselt hullult kiired ajad. Ma pole mitte midagi jõudnud teha peale töö ja kõiksuguste asjaajamiste. Vahepeal on juba tekkinud tühjaks pigistatud sidruni tunne. Samas on sidrunis alati särtsu. Mul on ülimalt hea meel meie uute "pääsukeste" üle, eriti selle kõige väiksema üle.
Ikkagi minult. Huvilistel palun klikkida kõrvalolevale ARTKE blogile.
Ise olen päris käsitööst suutnud vaid mõelda,täna isegi imekombel paar ringikest heegeldada. No kohe kuidagi ei edene, sest päevatöö ja muud argimured tekitavad väsimust, tea kas kevadväsimus ? Samas nagu hommikuti väsinud pole, olen ikka rõõmus. Sandra muidugi kh trikitab, hommikuti ajab kodus mind tagant, et hakkame juba lasteaeda minema ja kui ma sealt ära hakkan tulema, siis kukub kisama ja nutma ja räägib,et ta tahab minuga tööle kaasa tulla jne. Õhtul ei saa teda kuidagi lasteaiast koju. Täiesti arusaamatu mu jaoks. Täna oli lasteaias Pipi pidu ja kuna Sandra oli täitsa Pipi, siis jäi päris Pipile kohe silma ja tuli võttis Sannul käest kinni. Ossaa, kus neiu hakkas häbenema, kohe nutt lahti. Ja terve aja varjas end mu jala taha jne.
Nüüd just tuli ja rääkis, et mina pean talle tulema ja kaisuka andma, ise jalutab kaisukatest mitu korda mööda jne. Ma ei saa aru, mis toimub. Hakkaks nagu titaks tagasi muutuma. ohh, ma tahaks kuhugi soojale maale puhkama ja päikest võtma. Tunnen päikeseenergiast puudust.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

seda nimetatakse tähelepanu vajaduseks. ilmselt ta näeb ja tunnetab, et sul on kiired ajad ja tahab sinult tähelepanu. jõudu ja ära üle pinguta! :)

Gixy ütles ...

Jah, ma isegi arvasin. Ma ju tegelt kogu aeg olen temaga, isegi arvasin,et ju laps tunnetab kiireid aegasid.