kolmapäev, 10. juuni 2009

Laulupeo lainetes

Minu elu kulgeb laulupeo lainetes. Mõista võib seda nii, et mõtlen aga uusi mudeleid välja ja tegutsen töörindel. Isegi Tallinna Linnakantselei soovib laulupeole tulevatele väliskülaliste meie uut toodet kinkida. Kel huvi, mis tootest on jutt, see vaatab ARTKE blogisse.
Oma isikliku blogi ja käsitöö jaoks ei jää enam üldse aega.No tegelikult olen valmis saanud ühe mütsi ja teine pooleli. Ahjaa, vahepeal leidis veel 2 mütsi uue omaniku. Kodused toimetused ja suvilas tegutsemine ootavad oma järjekorda. Täna arvas Sandra peale lasteaeda, et läheb oma lasteaiakaaslasele külla ja nii ma sain taas kiirkoristuse käigus veidi korda majja. Tõstsin lapse toa sutsuke ümber ja viskasin mittevajaliku sodi minema. Ta mul ikka tassib kõiksugu staffi koju-kivid, lehed, paberisodi jne. Tegin eile õhtul lausa nimekirja, mis asjad tahaksid tegemist ja nimekiri sai üpris pikk. Oh. Päevad on minutipealt ära planeeritud olnud ja olen osadele asjadele pidanud ei ütlema, kuna ei jõua kõike. Aga juuksuris sai vahepeal käidud ja Sandra sai ka soengu nagu ta ise räägib. Tegelikult lõikasime tukka ja mujalt tsipa lühemaks. Fotograafi juures sai ka käidud, kuna kavas lapsele ikka igaks juhuks pass teha. Mul on 1 mõte aga sellest esialgu veel ei räägi, kuna väga lahtine.
Vat selline kiire elu. Aga huvitav, kohati liigagi tempokas ja huvitav.

Kommentaare ei ole: