kolmapäev, 17. juuni 2009

Mütsimaania jätkub ka sel aastal

No ei ole mina sellest nn.haigusest lahti saanud. Täna läks Sandra Aegnale ja autos sai pähe uue erksavärvilise, võiks öelda, et heegelnõelasooja mütsi. Pilti ei jõudnud teha.

Enne seda olen jõudnud mõned õhtud ikka käsitööle ka pühendada sõna otseses mõttes.

Presenteerin siis järgemööda:

* Müts nr.60 "Samblik", sobilik pü 48-50cm. Saadaval.



* Müts nr.61 "Mahe kevad", sobilik pü 42-48cm. Saadaval.


Samuti sai ühele vahvale väikemehele tehtud tellimuse peale 2 mütsi, kannavad järjekorra numbreid 62 ja 63.

Tavaelu nagu ikka kiire, möödub rahvuslikult iga päev. Mõtteid ja ideid on palju ja ma ei hakka rääkima, et oh oleks mind vaid mitu. Tasapisi teen palju jõuan ja tahes tahtmata jäävad osad asjad tegemata. Eile käisin päeval veidi vanalinnas jalutamas ja viisin vanalinna galeriisse meie asju müüki. Huvilisi on teisigi , ent peame valikuid tegema, kuna ei taha siiski oma asju nö laia kaubandusse paisata. Toodetel peab olema ja jääma külge oma hõng, mõte, sära ja eksklusiivsus. Olen tänulik,et minu disainitud väike vöö-/kaela-/õlakott on leidnud sooja vastuvõtu ja esimene partii kotte on uute omanikeni jõudnud. Homme saan uue partii kätte ja ka teistsuguse paelaga. Olen ühe koostööpartneri juba paelast lagedaks ostnud:P
Esmaspäevast on mul 1 mure juures. Nimelt on Sandral lasteaed kinni ja pean nüüd poole augustini kuidagi hakkama saama. Margusega arvestada ei saa, kuna tema ka kogu aeg tööl. Pean vist maale kolima ja hakkama sealt igapäevaselt tööle uhama või siis ülepäeviti oma kontori maal avama. Saaks vaid kõik asjad interneti teel korda ajada...
Tuleb endale lihtsalt väike puhkus mingi aeg tekitada, kuigi tean, et oleksin ka siis päevad läbi ninapidi arvutis kinni ja teeks ikka tööasju, südametunnistus selline kohusetundlik. Samas tahaks puhata ja mängida ja lapsega olla, kuigi viimasel ajal on see kohutav kolmene meile külla tulnud, kes ainult vaidleb, jonnib ja karjub ja teeb jubedaid hääli. Oh,andke mu hea Sandra tagasi pliis. Tänan.

Kommentaare ei ole: