kolmapäev, 23. september 2009

Tempo maha

Olen tempot vaikselt maha võtnud ja tunnen, et hakkan omadega tasapisi nö mäele jõudma. Vähemalt töises pooles. Tegemisi jagub aga tasa ja targu, siis ei keera üle võlli ka nii kergesti.
Ideed on aina tulemas ja teostumas. Täna sain kätte 1 osa kinkekomplektist, ossa, kui mõnus see oli, hingasin kohe sügavalt sisse....rohkem ei kergita saladuskatet. Aga minu ämm saab sellise komplekti jõuludeks. Ikkagi minu enda idee ja käsi sees ka teostuses.
Ja peagi saab keha sooja.... sisse peita ja seda kaunistab ehtne niidijooks...
Kuna uued ideed tulevad peale ja plaanime asukohta vahetada, siis tekkis idee teha nö kolimiseelne soodusmüük. Et inimesed saavad asju soodsamalt osta ning mina ruumi juurde. Pakutav valik on üleval SIIN ALBUMIS ja tasapisi panen asju juurde. Kes ees, sel suurem valik, sest ega meil mingeid tohutuid koguseid taga ole, ikkagi ainulaadsed eksemplarid.
Täna käisime Marguse emal õhtul külas, tegime väikse kohvi-koogi ja jutuõhtu. Pole ma ju teda terve suve näinud, kuna ta Aegnal ja mina sinna sellel suvel ei jõudnudki. Muidu olen ikka vähemalt korra suve jooksul käinud ja nii juba aastaid. Ämm ütles, et Sandra on küll lausa miski 20cm pikem kui suve alguses kui laps Aegnal käis. Ja tänagi jälle avastasin,et veel ühed püksid on lühikeseks jäänud. Eks neid asju tuleb aina juurde. Pean omale mingi shoppamise päeva tegema aga tea kust see selline päev võetakse ?
Homme käime Sandraga ära siis kirurgil, ehk saame targemaks.
Nädala lõpus tahaks kodus koristus jm vajaliku rallit jätkata, maalesõidu jätan vahele. Ehk puhkan siis natsa välja ka ennast. A tegelt tahaks ikkagi kohvrid pakkida ja palmi alla...

SILLE: kui aega saad, ole hea kirjuta mulle, kuidas teil Saksamaal elu läheb. Pole nii ammu kuulnud teist, aga tahaks. Nii väga. Kas Enrico paneb juba puhtalt saksa keelt? Ja mis su aadress seal on ? Ma äkki vahel kirjutaks paberkirjagi(hea mees, kes lubas eksole).

4 kommentaari:

Katrin ütles ...

No igav Sul igatahes ei ole :)
Lapsed kasvavad jah kiirelt, liiga kiirelt! Raske kohe parajate riietega järge hoida :)

Katrin ütles ...

Ja ma ei sa ikka ütlemata jätta, et lausa kade olen Su töö peale :) See on nii lahe ja põnev ja loominugline! See oleks täpselt midagi mulle - et midagi vahvat teha, ei pea ise kuu-kaks kuduma või tikkima või heegeldama üht asja. Tuleb idee ja masinad teostavad! Lahe :)
Jõudu Sulle ja palju häid ideid!

Jaana ütles ...

Võta mind ka palmi alla kaasa kui lähed :D ma pole elus palmigi näinud, veel vähem seal all käinud :P

Jaana ütles ...

Kui ma nyyd õigesti lugesin sain kokku 64 silma mytsil.