teisipäev, 29. september 2009

Kuidas võtta

Miks ei või inimesel olla kõik hästi, miks peab kogu aeg miski asi olema, mis surub su õlgadele või vähemalt, mille üle sa pead mõtlema.
Tundub, et peangi hakkama suurt summat välja käima, et oma autole taas korraliku käiguvahetuse tagasi saaks. 5 tuhat on ikka suur summa... ja see pole veel kõik.
Asi nimelt selles, et kuna nii võimsat autot, kui mu suksu, pole Eesti esindustes müüdud, siis neid siinmail, vähemalt mitte romulais pole. On , ainult, et vardaga variant, mu suksul aga trossidega. Millest täpsemalt jutt, ei hakka seletama..ise olen küll juba täitsa tark.
Täna sain lisaks mitmetele töökõnedele kõne KNK kliinikust. Öeldi,et vabanes opiaeg ja me saaks tulla adenoidi opile juba 1 okt, see on siis neljapäeval ehk ülehomme. Mind lõi kohe pahviks. Ütlesin,et ma hetke mõtlen. Mõtlesin ja ei saa nii kiiresti. Lööb mu plaanid sassi ja asjad jooksevad kuhja. Sandra tahab reedel lasteaiakaaslase sünnale minna ja kui neljap oleks op, siis nagu eriti ei saa. Jäi siis ikkagi 4.november.
Mul uus kogemus. Olen omale itaallasest kliendi saanud. Nüüd muudkui teen tööd lisaks eesti keelele ka inglise keeles ja tundub, et saame kenasti hakkama. Imelik on ainult see, et kui eestlased tellivad omale reklaamiks ikka uued t-särgid ja lasevad neile trüki peale teha, siis tema tõi mulle mitu kilekotitäit oma kantud polosid, t-särke ja tahab sinna. Mõni on küll selline, et anna olla. Aga noh, mis see minu asi on, lihtsalt jäi silma ja mõtetesse. Muidu väga tore ja hea suhtleja jne.. kena ka..:P
EDIT: Asi ja probleem selles, et läbipestud , vanad asjad võivad peale trükki ja kuumutamist käituda ettearvamatult, pesupulber, mida on kasutatud, võib välja tuua plekke, trükk ei pruugi kinnituda korralikult jne. Vat seetõttu ei soovita vanadele asjadele trükki peale teha.
Aga nüüd tuttu, homme jälle päev täis tegemisi Mu päevad venivad muudkui pikemaks ja pikemaks.

6 kommentaari:

viki ütles ...

Kahju, et ei saanud autoga aidata....aga need itaalased, äkki on mingid tähendusega särgid, meil üing tegi kunagi sama trikki, sest tegemist olid juba lemmik pluusidega jne ;)
Mina võtaks opi, kuigi jah see poleks kerge aga tunda hirmu iga opi eel, et ega nüüd ometi haigeks jää...

Katrin ütles ...

Taaskasutus on ju väga IN, ja tore, et inimene nö ei häbene oma vanu riideid tuua :) Eks omalgi ole riideid, mis on küll vanad aga väga armsad ja mugavad ;)
Aitan pöialt hoida, et Sandra terve püsiks!

Jaana ütles ...

Jaa, selle auto remondiga on nii, et mina hoian hinge kinni, et midagi ksukilt ära ei kukuks jne... hetkel lihtsalt rahaline seis ei võimalda remontimist. samas kui ära laguneb, siis on kööga, sest teist väikeautot meile vaja pole ja mahtuniversaali ei saa... eks auto on mugav aga selle ylal pidamine maksab yksjagu.

sandrale hoiame pöidlad peos, et ta terve pysiks :)

Anonüümne ütles ...

Ma mõtisklen tihtipeale selle murelike mõtete koorma üle, mis kipub õlal istuma. Kui suudan sealt mõne maha raputada, asub uus asemele. No kuidas ometi õpiks rohkem rõõmusõnumeid sinna ritta seadma??? tumevalge

Gixy ütles ...

jah, oleks ometi kogu aeg särav päike ja aint vahel 1 õrnhall pilveke. a täna tõin ise omale päikest...

Anonüümne ütles ...

Nice brief and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.