neljapäev, 1. oktoober 2009

5 tk 1 päevaga

Eile oli vist selline loomingulisust soodustav päev. Nimelt oli meil valmis saanud töö juures uus muster. Ja kuidagi iseenesest arendasin 5 uut toodet/mudelit. Väike vihje selle kohta, millised iludused on tulemas:

Siin siis näha 2 esimest. Ja jälle ei suuda ma isegi kiusatusele vastu panna...
Olen asunud laiendama ka valikut lastele(vat poistega on kehvasti) ja on veelgi ideid. Üks neist valmis, teised 3 poolikud.
Eile õhtul istusin teleka ees. Äkki tekkis tahtmine joonistada. Võtsin paberi ja pliiatsid ning mõne aja pärast oligi valmis. Täna vedeles see mul töö juures laual ning juba jäi klientidele silma ning teenis kiidusõnu. Tore oli seda kuulda.
Täna õhtul tegi Sandra oma lasteaiakaaslasele sünnipäevakaarti. Homme õhtul läheme õnne soovima ja lustima. Kõigepealt joonistas ise, siis lõikas issiga lilli ajakirjast sinna sisse ning lõpuks aitasin mina tal ajakirjast mõmmisid välja lõigata.Ka need leidsid koha kaardil ning väike õnnesoov sai ka sisse kirjutatud. Laps pani ise kaardi kotti ja juba mitmendat päeva räägib,et läheme varsti Reelika sünnipäevale. Nii vahva, ka teised lasteaiakaaslased räägivad, kes kutsutud ja lapsed nii ootavad.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Poistega on loomulikult keerulisem. Nemad ei pane ju lillornamendiga rõivaid selga. Mina leian, et meessoo rõivastel on ikka kaheksakand kõige neutraalsem lahendus. Samas, kuipalju nad üldse sedasorti mustritest hoolivad.... Tegelikult olen seda öeldes vist ülekohtune. Minu poeg kannab koolis pidurõivana just rahvariidevesti ja mürumütsi. tumevalge