kolmapäev, 28. oktoober 2009

Punane kingitus

Kuna jõulud on lähenemas, siis tahes tahtmata ma juba vaikselt mõtlen selle peale. Valmis sai minu disainitud ja mõttest reaalse tooteni saanud kinkerätik kaunisse Eesti kööki. Miks mitte ka oma välismaa sõpradele kinkida killuke Eesti köögi hõngu. Mul on tunne, et üks selline läheb minu poolt New Yorki küll teele.

Naturaalvalgele puuvillasele köögirätikule on peal pehme, detailne tekstiilitrükis kujundus. Rätikule on külge õmmeldud kaunis punane pits, mis lisab tootele sära ja elegantsi, samuti jõuluhõngu. Kinkerätikuid saab osta lihtsas, ent kenas kinkepakendis.



Tahaks sellele sooja südamega tehtud rätikule lisada pakki veel kaaslaseks midagi vahvat. See teine asi oleks mõeldud ühele armsale väikesele poisile, kes oli sunnitud paariks aastaks Ameerikasse kolima. Nii armas oli kuulda, et ta pidi seal ainult minu tehtud mütsi kandma, teisi ei nõustu pähe panema. Aga eks New Yorgiski lähe ilmad kunagi külmaks ja õhuke suvemüts jääb selgelt väheks. Iseasi, kas mul selleks aega oleks. Ehk pean mingi alternatiivi leidma. Üks toode lastele on silmapiiril ja sellest oleks jahedal ajal samuti abi.
Nädal möödub lapse sünnipäevale möeldes. Midagi erilist ei tee aga eks vanaemad ikka tulevad lapselapsele õnne soovima. Reedel toon koos Sandraga ka veel mõned tema lasteaiakaaslased meile, siis saavad lapsed veidi ka väljaspool lasteaeda mängida.
Maal peaks ka käima aga oleme Margusega mõlemad siin nohused ja ausalt öeldes olen ma väsinud. Nii füüsiliselt kui ka vaimselt. Üritan puhata aga ajaliselt jääb väheseks. Loodetavasti lähinädalad ehk võimaldavad mulle seda natukenegi.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kaunis rätik! Head paranemist! tumevalge

Anonüümne ütles ...

mida ma otsin, aitah