teisipäev, 13. oktoober 2009

Palju juhtunud

Pole tükk aega blogisse sissekannet teinud. Kõigepealt näitan ära ühe ammuse pildi. Pildil on meie sügiskompositsioon''Siilike'' ,mis sai lasteaeda viidud:

Käisime nädalavahetusel ka üle tüki aja maal. Täitsa mõnus oli ja üht-teist kasulikku saime ka tehtud. Minna saime tänu sellele, et sain oma auto korda. Kuna mul on selline auto, mida Eestimaal eriti ei liigu(võimsam kui tavalised), siis polnud talle ka sobivat juppi saada ning olin sunnitud kogu käigukasti välja vahetama. Lisaks oli turbolõdvik pikuti pooleks ja seoses sellega auto tossas, ei olnud tal jõudu aga kütust jõi nagu loom. Kukrut pidin kergitama pea 7tuhhi, et üsna kirves. Aga mis teha. Nagu ütles mu elukaaslane- ega head asja saa raisku lasta.
Lasteaia toimetusi olen ka ajanud. Olen nimelt oma lapse rühmas rahakoguja-asjaajaja. Uurisin kommipakkide võimalusi ning teine pool jõulukingitusest juba ostetudki.
Eile käisin päeval laos ning ostsin lastele sünnipäevaks üllatusmune. Pakkisin nad ära ja täna läksin sellise kastikesega lasteaeda:
Täna vaidlesin Maksuametiga. Kirjutasid mulle meili, et mul vaja tasuda 716 krooni aga mul kõik maamaksud juba märtsikuus 100% tasutud. Asi selles, et korteri aluse maa suurus muutus ja seoses sellega tehti ümberarvestused maaamaksus. Nõuti minult siis 432 krooni 15,oktoobriks(see summa moodustus viimastest Kiisa ja linna korteri osamaksetest, mis mul on tegelikult makstud!) + lisaks 284 krooni uue arvestuse järgi linna korteri maa eest. Asusin võitlusse, mis tegelikult röövis mu aega terve päevajagu,et uurida, puurida ja endale kõik selgeks teha.Ja proovi sa nendega vaielda. Aga ma jäin endale kindlaks. Poole päeva peale öeldi,et jah, see 432 kr mul tegelikult makstud, et ju tuletatakse meelde, kuigi mul selles summas ettemaks neil seal näha. no kurat(vabandust), kui makstud, siis mis sa kirjutad,et vaja tasuda...Öeldi siis et tasuge see uue arvestusega tulnud summa. Mulle tundus imelik,et kuidas saab nüüd aasta lõpus äkki öelda,et kle, maksa juurde, mis siis, et sul aastajagu makstud. Kuna e-maksuameti maksuteatelt ei olnud võimalik errorite tõttu teada saada, kes mu maa asukohajärgse omavalitsuse maakorraldaja on, kelle poole ma pean küsimuste korral pöörduma, siis igaks juhuks saatsin lisaks maksuameti üldmeilile koopiameili ka Kohila Vallavalitsuse minu suvilamaa maakorraldajale. Oli asjalik naisterahvas, kes võttis vaevaks mulle helistada ja asja uurida, kuigi asi oli minu linnamaas tegelikult enamjaolt. Juhtis minu tähelepanu seigale,et kui tehakse ümberarvestus, siis peaks tegema nö tasaarvelduse arvestades seda summat, mis ma aasta lõpuni juba ammu tasunud olen a nad küsivad aint juurde.O, nii peensusteni ma poleks oma peaga jõudnud kuigi asi tundus mullegi imelik. Taaskord saatsin meili maksuametile, see aga tuli taas tagasi. Helistasin ja paari tunni jooksul oli üllatuslikult minu endise 432 kroonise ettemaksu asemele tekkinud ettemaks 830 krooni, kuigi ma polnud midagi vahepeal tasunud. Maksekohustusi aga 816 kr eest, st mulle jääb isegi ettemaks 14kr. No tere tore, alguses küsivad 716kr, siis käsivad maksta 284 krooni ja lõpuks selgub,et mul hoopis ettemaks. Ja ma olen enam kui kindel,et olen ainuke, kes asjale jälile sai. Õhtupoole potsatas mu postkasti ka siis Maksuameti vastusmeil. Arvasin,et mu meil ei läinud läbi aga näe läks siiski, kuigi tuli vastupidine teade mulle enne. Nad olid asja üle vaadanud ja ennäe, maksuteate koostamises oli tehtud viga ning mul jah võla asemel hoopiski ettemaks. St jäetigi see esimese poolaasta maks lõpetamata, vahearveldus tegemata ja küsiti ainult uue tariifi alusel julmalt juurde. Jumal tänatud, et Kohila maakorraldaja seda märkas ja mulle ütles. On häid inimesi, kes vaevuvad aitama ka siis kui nad ei peaks. Igatahes olen mitu päeva oma närve ja aega kulutanud seoses selle asjaga. Margus arvas,et kohe kuhugi meediasse vaja lekitada a mis see mulle annab. Mul jäi raha alles ja asi õiglase lahenduse. Vat sellised mässamised.
Homme käin kiirelt tööl ja siis lippan heategevuslikule laadale Sandra lasteaias.
No ma ei tea, kuidas neid tegemisi ka vähemaks ei jää, kuigi ma ju kogu aeg teen ja tegelen asjadega. Ikka oleks vaja miski 48h päevi, et saaks tööl ja kodus kõik tehtud.

1 kommentaar:

viki ütles ...

Inimesed imestavad, et mina rabelen a töötan hullult, sinu kõrval on minu elu puhkus lausa :)
Siilike on vinge :D