esmaspäev, 13. detsember 2010

Minu uus pruun kaaslane

Ah, et kes see siis on ?
Eile õhtul tekkis vastupandamatu tahtmine kududa. Ju siis vajasin veidi rahu ja vaikust ja lõõgastumist ja seda kudumine minu jaoks tihti ka on. Olin mõni aeg tagasi ostnud ühe imepehme ja imearmsa pruuni lõnga- Katia Danubio Ma olen hakanud väga lugupidavalt suhtuma pruuni värvi, see lausa meeldib mulle ! Kuna lõng oli kallis, ei raatsinud rohkem osta kui ühe väikese kerakese, seda enam, et mul puudus konkreetne mõte sellele lõngale. No ma lihtsalt ei saanud seda endaga kaasa võtmata jätta. Ja ma võin ausalt öelda, et mul on lõnga kodus liiga palju...
Ühesõnaga, tekkis idee ja kohe ka teostus. Ma ei saanud enne magamagi minna kui alustatud asi lõpule sai viidud. Olgu öeldud, et tehtud nö vaba käega ja seetõttu ka harutatud ja uuesti tehtud. Kasutatud sai nii Katia Danubiot kui ka Novita Katrit. See viimane on samuti igati pehme ja mõnus lõng.
Igatahes tulemuseks sai soe ja pehme, mugav müts mulle endale. Käisin sellega täna juba õues ka ja imemõnus on.
''Kingsepp ei jäänudki kingadeta''

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Müts on väga oluline asi! tumevalge