esmaspäev, 19. märts 2007

Pole siia mõnda aega midagi kirja pannud.Lihtsalt tervisega on probleeme ja seetõttu olen pidevalt väsinud.Olime siin kõik kolmekesi(mina,elukaaslane ja laps)tõbised.Lapsel oli nohu,mis pärast silma löi ning kurk punane.Meil siis ka kurk valus,nohu ja köha.Lapsega sai silmaarstil käidud ja tavaarstil ka.Tema tervis nüüdseks korras.Minul aga mitte.Nimelt tundus mulle,et hakkan terveks saama,sest nohu nagu kadus ja kurk oli ka juba parem.Kuid 10.märtsil löid mul nohust mõlemad kõrvad lukku ja on seda siiani.Kolmapäeval sai perearstil käidud juhilubade vahetuse tarvis tervisetõendit tegemas.Avastasin,et peagi on 2+10 aastat juhistaaži seljataga.Rääkisin ka sellest,et kõrvad lukus.No kirjutas siis antibiotsi ja oligi kõik.Reedel kui lapsega arstil käisin,siis rääkisin,et mul ikka kõrvad lukus.Lapse arst oli lahkelt nõus mu kõrvasid vaatama,sest perearst mul seda ju ei teinud.Ja ohhoo,teatati mulle,et asi on väga jama.Ühes kõrvas turse,teises aga mäda ja auk ka veel.Sain saatekirja kõrvaarstile ütlusega,et oleks ruttu vaja minna.No mis ruttu,sain aja alles 26ndaks märtsiks.Mainisin küll neile,milles asi,ent abi ei saanud.Laupäeval siis helistas ämm mingile arstide liidu tähtsale tegelasele,kes soovitas võimalikult ruttu pöörduda Mustamäe erakorralise meditsiini kõrvaarstile.Läksime.Ämm tahtis kaasa tulla.Rääkisin vastuvõtus oma jutu ära.Teate,mis selle peale öeldi?Pöörduge palun perearstile.Siiski,jäime endale kindlaks ja saimegi järjekorda.Muide,ootesaal oli rahvast paksult täis.Õnneks ootasid ülejäänud vist teistsuguste arstide juurde.Mina sain kohe löögile.Oli väga tore ja asjalik arst.Vaatas ja ütles,et kõige hullem põletik on möödas.Seletas asja ära ja lohutas,et auku pole ja mäda ka mitte.Kõrvad on lukus aga seetõttu,et kõik seal turses ja vedelikud ei pääse välja ja ummistavad seal need kanalid või mis iganes.Igatahes sain pisut meelerahu(mõtlesin juba hullemat)ja retsepti ravimile.Siiani pole midagi paremaks muutunud.Küll on ikka paha olla-põletikuline palavik ja kuulmisega probleeme.Õnnetuks teeb ka see,et laps peab nüüd ju minuga koos toas istuma,sest välja ma minna küll ei kavatse(kui just väga vaja pole).Õnneks sai ta koos issiga laupäeval ja pühapäeval jalutamas käia ja Kadriorus teiste titadega kohtuda.See oli talle palju rõõmu valmistanud.Vat sellised lood siis.


Siiski olen natuke jaksu leidnud ja käsitöö tegemiseks.Valmimas on järjekordne kolmnurkne saalomoni rätik.Läheb vanaemale kingituseks.Eile tegin esimese katsetuse lapsemütsi heegeldamises.Tuli välja küll.Lõng pole just kõige parem aga ütleme,et see ju katsetus.Nüüd teen juba järgmist-seekord senilllõngast,eks näis,mis sellest välja tuleb.Meeldib see,et töö läheb ruttu edasi.Kui tubli oleksin,vorbiksin neid mitu tükki päeva jooksul valmis.Siiski,vahepeal peab ju lapsega ka tegelema ja muid kodutoimetusi tegema.

Kommentaare ei ole: