laupäev, 12. mai 2007

Ettevalmistused

Tänane öö möödus juba märksa rahulikumalt kui eelmine.Paar korda läbi une tuli nuttu,ent üldiselt magasime kõik hästi.Alumiste kikude servad on igemetest läbi murdnud...
Tänane päev möödub ettevalmistuste tähe all.Tegelikult olen emadepäevale mõeldes tegutsenud juba mitu päeva.Käisin metsas materjalijahil ning kulutasin kingataldu tehes väikest meenet emale,vanaemadele ja ämmale.Vanaisale tegin samuti ja tema sai oma kingi juba kätte.Teised peavad siis homseni ootama.Paneksin meeleldi oma tegemistest pildid ka siia,ent tean,et ema käib siin vahel piilumas ja et mitte üllatust ära rikkuda,ma seda täna veel ei tee.Järgnevatel päevadel aga kindlasti.
Pildi panen aga hoopis oma kangajääkide ära kasutamisest.Kuna ma sain oma õmblusmasina töökorda,siis üritan sellega ka midagi vahepeal teha.Kuigi,ega see kerge ole,sest tähtsalt on alati mu ümber toimetamas pisike segaja,kes oma pisikesi sõrmi tahaks igale poole toppida ja asja uurida või riiet sikutada vms.Ütlen kohe ära,et õmblemise koha pealt olen väga algaja ja õmblusi ei tasu vaadata.Teen ainult enda jaoks ja peaasi ju,et koos seisab ja üldmulje hea on.Teadmiseks,et ka nukuvoodi on käsitöö(elukaaslase tehtud) ning voodis oleva nuku riided samuti(need kudus minu vanaema).
Nüüd aga asun meeneid paberisse sättima,siis saab homme vaid asjad võtta ja tõtata...


Kommentaare ei ole: