pühapäev, 4. november 2007

Sünnipäevapidu

Sünnipäevalaps:


Kaks pidu selja taga,üks pisem tähistamine veel ees.Külalised käivad pisikeste gruppidena,siis saab laps kõigiga juttu rääkida ja mängida ja rõõmu jagub mitmeks päevaks.Reedel käisid vanaema ja vanaisa.Tulid aga küllalt hilja ja miskit huvitavat lapsele ei toonud ning näha oli,et see pidu oli küll ebaõnnestunud.Laps oli väsinud ja kuna kingiti riideid,siis see ju last ei köida.Ma leian,et kui on lapse sünnipäev,siis peaks ikka kingitus sisaldama ka midagi,mis on lapsele mängimiseks.
Seevastu eilne pidu oli minu meelest küll vägagi vahva.Nukunõud,mis meile kingiti(suur aitäh Jaanale!)läksid asja ette ning lapsed mängisid nendega juba peagi kohvijoomist.Vahepeal joonistasid ja jooksid,söid ka nii toredasti koos.Üks ees ja teine järgi,nii armas oli neid vaadata.Omavanused on ikka omavanused,kordagi ei tekkinud mingit tüli ega kisklemist.Mario küll tõstis natuke häält kui Sandra suure auto peale istus.Tema ju tahab ka.Aga Sandra(tubli tüdruk) andis meeleldi auto siis Mariole.Mari-Ly´l oli vist põnnidega veidi igav aga eks see käib asja juurde.Lõppkokkuvõttes jäin mina ja tundub,et ka Sandra ja Mario peoga väga rahule.Mõned fotojäädvustused siis ka:





Ja lubatud pilt sünnipäevatordist,mida ma 2,5h meisterdasin(tordi mõõtmed u 30X50cm):

Esimene lumi minu aknast vaadatuna:

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Kõik jäid peago väga rahule :) Ja ööuni oli super, nagu koju jõudsid, nii kohe vajusid magama :)

Gixy ütles ...

Ega polegi mingit erilist retsepti.Ma teen alati peast,nö katsetades.Biskviit,marjad,kohupiim ja šokolaad on koostisosad.Maitse oleks võinud veelgi parem olla...
Minu isa ongi hästi tore onu.