laupäev, 18. aprill 2009

Kokkamine on ju ka isetegevus

Tegelikult tuleb kokkamist ette iga päev, või noh peaaegu iga päev. Aga kokkamisel ja kokkamisel on vahe. Munadepüha aegu võimaldati mul terve päev üksi kodus olla. Oi kui hea see oli. Koristasin ja kui kodu korras oli, hakkasin mõnuga kokkama. Tegin kartuleid ja kanaliha ning juurde mõõõnusa salati. Mõnusa nii maitse poolest kui ka selle poolest, et kuna teised minu peres seda ei söö, siis kõik ainult mulle. Mmm. See viib keele alla.
Koostisesse kuulub hiinakapsas, purustatud ananass(konserv), natuke soola,suhkrut ja majoneesi. Oi, kuidas see maitseb mulle.
Kui salat ja praad valmis, istusin uhkes üksinduses ja õhtustasin.
Kõht täidetud, asusin dessertide valmistamise kallale. Tegin valmis vaarikatordi:
Kuna mul oli hoog sees, tegin ka küpsise-banaanikoogi:

Perele meeldis rohkem särtsu maitsega vaarikatort, mulle aga mahe küpsisekook. Ja kõik rõõmsad.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

ajad siin vastu ööd suu vett jooksma :P

Gixy ütles ...

Nuneh, endalgi natuke. Tegelikult need ju kõik ammu otsas. Lihtsalt leidsin fotokast pildid.