esmaspäev, 1. juuni 2009

Nädalavahetus maal

Reedel plaanisin maale sõita. Siis aga hakkasin mõtlema, et kodu nii korrast ära ja kui ma nüüd reedel kohe minema tuiskan, siis see nii jääbki taas teadmata ajaks. Sandra oli õhtul tunnikese küla peal st lasteaiakaaslase juures ja ma tegin superkiiret koristust. Vahel saab sellise kiire koristusega kõik väga korda. Nii juhtuski. Kuna ma olin jõudnud reedel ka poereisi teha, siis sai laupäeva hommikul kohe autoga maa poole suuna võtta. Terve laupäevane päev möödus mul muru ja heinaga võideldes. Õhtul tegin sauna ja mõnulesin. Täna jätkasin võitlust heinaga metsa all. Mitu, mitu kärutäit lõikasin põõsastel oksi vähemaks ja natuke sai ka mullas kättpidi oldud.Igatahes väga mõnus oli, aega aint nappis nagu alati. Teha jäi veel palju. Tänu 2-päevasele õues olekule, on mu ülakeha veidi kõrbenud ja pluusi tuleb vääga ettevaatlikult selga panna.
Käsitöö oli ka kaasas, et teen tellitud mütsid valmis aga ma ei jõudnud neid puutudagi mitte. Olen omadega jännis. No kuidas ma küll saaksin end dubleerida ?
Nii oleks vaja, et saaks kõik kenasti tehtud ja jääks vahel natuke ka vaba aega, et niisama olla.
Praegugi on kell juba 0:27 .Tegin siin natsa homset tööd nö ette ära ja lisasin uusi tooteid blogisse. Aga ok, homme st täna rallime jälle.

Kommentaare ei ole: