kolmapäev, 22. juuli 2009

Idee saunalavalt

Eelmisel nädalal sai mõned korrad saunatatud. Ja vahel tulevad sellistes lõõgastavates paikades mõnusad ja head mõtted ning ideed. Istusin mina siis saunalaval ja mõtlesin oma väikseid mõtteid. Käis klõps ja tekkis märgiidee. Silme ees oli kohe joonis, mis järgmisel päeval sai disainerile ette söödetud ja eile sain "ahjusooja" märgi endale rinda panna. Täitsa armas ja ikkagi enda mõtte ja töö vili.

...kui ma nendega eile peale tööd maale jõudsin, siis teatas Sandra tähtsalt,et tal oleks ka sellist nööpi vaja. Küsisin, et mis teed sellega. Ta vastas: "Panen pluusi külge." Loomulikult saab ta selle. Ikkagi väike eestlane.



Kes arvab, et soovib ka sellist 38mm rinnamärki omale aksessuaariks, siis kribage mulle meilile girta@artke.ee. Hind vaid 12 krooni.

4 kommentaari:

viki ütles ...

Oi mulle hullult meeldib see, teen paar tellimust ja saan raha, et tellin ak paar tükki, tõesti armas asi :D

Gixy ütles ...

No vahva siis kui meeldib. Ma endale riputasin rinda kohe 3 tk kõrvuti, siis veel uhkem tunne eestlane olla ja änksa kh.
Mulle jälle hullult meeldivad sinu maalitud asjad. Kui vajad särke või mida iganes, siis võid ka selles suhtes minu poole pöörduda.

Anonüümne ütles ...

Minu meelest ka väga vahva asjake! tumevalge

Jaana ütles ...

selline särk oleks lahe või kott;) ega märgilgi viga pole, aga tahaks suurelt reklaamida oma rahvust :P