kolmapäev, 20. jaanuar 2010

Mütsid

Ikkagi teen mütse, nüüd küll veidi vähem aga ma kohe ei saa muidu.
Ostsin endale vahepeal isegi mannekeeni, kelle abil mütse eksponeerida. Täitsa hea. Ei pea enam kogu aeg Sandrat paluma ja ootama, kas ja millal ta oleks nõus mütsidega poseerima. Tavaliselt teeb seda meeleldi aga olen näinud harvad korrad ka vastupidist.




Nüüd mõtlen, et tea, kas peaks oma mütse selle aasta algusest taas uuesti lugema hakkama? Vahepeal jõudis see nr kuhugi 50 kanti, aga lihtsam oleks ju uuel aastal algusest nagu paljude asjadega. Nii ma ka teen.
Kiisumüts oli nr 1.


Järjekorranumbrit 2 kannab müts, mis mul tegelikult veel pooleli. Nimelt saab ta ühe aplikatsiooni juurde. Momendil selline:


Müts nr.3 figureerib siin pildil:


See viimane on tunduvalt väiksem kui teised ja meelega nii tehtud.
Nii ma siis vahel vuristan ikka mõne lõngatoki mütsiks.

Kõik mütsid, mis hetkel vabad, on üleval siin: UUED KÄSITÖÖMÜTSID
Kui midagi meeldib, kirjuta: girtam@hot.ee

3 kommentaari:

Gixy ütles ...

Mina leidsin selle osta.ee keskkonnast ja maksin vaid 200kr + postikulu. Pea on tugevast plastikust ja ümbermõõt 50cm, et vastab lapse peaümbermõõdule, mis mulle vägagi sobilik.
Tean,et päid ja mannekeene müüb ka www.meediagrupi.ee. Kirjutasin neile kunagi ja käisin kohal (asuvad Tallinnas) aga pead olid neil penoplastist ja täpset mõõtu ei mäleta aga vist pigem täiskasvanute omad?
Mina oma ostuga väga rahul- kerge, vastupidav ja nagu näha, siis mütsid ju sobivad. Värv küll natuke ebaloomulik aga noh, see ei ole ju peamine.

viki ütles ...

Nii vinged, see suure lillega meeldib eriti, mul taoliste vastu nõrkus...õigemini oma tibile sellist panna, ise ei kanna mütse ;)
Varsti tulen meie kitty mütsile järgi :D

Gixy ütles ...

Aga äkki ikkagi peaksid kandma, ma ka enne ei kandnud, nüüd iga päev peas ja hea olla kohe. Olen vist suureks ja targaks saanud.
Hoiata mind siis ikka ette, mul see nö poole peal.