pühapäev, 9. mai 2010

Köhane emadepäev

Eile käisime maal. Ilm oli ju enam-vähem ja maal täitsa soe ka. Kusjuures tegemist oli nii palju,et ei tulnud meelde kraadiklaasi üldse vaadata. Mehed võtsid ette kasvuhoone klaaside eemaldamise. Mina aga hakkasin maja ühte otsa(seda ruumi, kuhu tahan omale köögi tekitada- mehed lubasid aidata) puhastama. Viskasin üksjagu asju ära ja laud sai kohe puhtaks. Kuna mässamist jagus, ei jõudnudki ma eluruumideni eriti. Ja ma poleks seal väga saanud tegutsedagi, kuna isa pani toas riidekappi kokku. Nüüd saan ma suvel ka enda riided kappi panna. Enne mul see võimalus puudus ja mu riided vedelesid tavaliselt tooli peal ja spordikotis. Eks see riietemajandus võta nüüd oma aja, eile ma sellega tegelema ei hakanud. Tegin vahepeal hoopiski süüa ja sõime perega värskes õhus kerge lõuna. Margus võõpas kasvuhoone raamistiku roostesurmaga üle ja see sai enneaegselt otsa. Siin-seal veel nipet-näpet ja ta arvas, et läheb linna ära. Olime eile 3 autoga. Marxi autos oli kasvuhoone jupid. Sandra tahtis koos issiga minna. Läks. Siis asus mu isa linna poole teele. Mina jäin siis veel üksi maale. Kiiruga rohisin miski 6 erinevas mõõdus peenart ära ning sättisin väikeste maasikate taimed põõsa alla ritta. Ise nad sinna eelmistel aastatel kasvama on hakanud ja kandsid vilja terve suve, u külmadeni välja. Tegin neile siis ruumi, kui neile seal meeldib. Lapsel iga päev väike magus suutäis põõsa alt võtta. Tulema sain alles peale kella 20. Teha oleks olnud seal veel palju. Linnas lipsasin poest läbi ja juba palus laps issil telefoniga küsida, et millal ma tulen. No jõudsin u 21:30. Mul hea meel, et sain üsna palju ära teha. Täna pidime ka minema, aga kuna Sandra nii jubedalt köhib aeg-ajalt ja ilm oli ka tuuline ja külm, jätsime minemata. Marx läks ise, ta tahtis kihi värvi veel kasvuhoonele peale tõmmata. Oli külm jah olnud, täna tuli soe jope selga panna.
Mina siis koristasin ja pesin pesu ning olin niisama mõnusasti kodus. Nüüd panin Sandrat miski 2h magama. Lapsel nii kuiv köha, et muudkui köhib ja proovi siis magada. Andsin üht ja teist ja käisin juttu rääkimas ja silitamas- ei aidanud. Siis tegime sooja jalavanni. Ta küll ei tahtnud aga pika veenmise peale me need varbad sinna sisse saime. Soojad sokid jalga ja nüüd sai laps lõpuks magama jääda. Lasteaial igatahes taas kriips peal. Näis, mismoodi siis edasi kujuneb see asi.
Plaane oli tänaseks rohkem aga noh, nagu ikka- ei jõua kõike ma tehtud, mis tahaks.

3 kommentaari:

Gixy ütles ...

Tead, ma täna isegi mõtlesin seda, et äkki mul on kogu aeg liiga palju plaane, mida kõike oleks vaja teha. Äkki peaksin vabamalt võtma a no kuidas ma saan, ikka tahan et kõik oleks sile ja mõnus. siis endal ka siledam ja mõnusam olla :D
Ma vahel mõtlen kui kuulen, et kellelgi on kodus igav vms, et kuidas ometi. Mul küll pole.
Ma nüüd täna vahetasin köhasiirupit ja tegime taas jalavanni, sest eilne öö pold just kõige meeldivam. Mul ''haigusleht'' vist seekord nö jooksvalt nagu saan.Täna oli laps ühe mu vanaema juures, homme teise juures. Mis edasi ?

Jaana ütles ...

oh, jälle haigused :S

meil nyyd õnneks KÕIK terved, ptyi-ptyi-ptyi...

Vaatan, et su issi nyyd veedab palju rohkem aega teie seltsis, vanasti vist nii palju polnud... igatahes tervitused talle :)

kiiret paranemist!

Gixy ütles ...

Nädalake taas jah natke untsus.
Ega ta nii väga meiega aega veeda aga helistab rohkem ja nüüd jah käisime koos Kiisal. Enne nägin ju suht harva ikka. Suvepoole saab vast rohkem maal koos oldud. Sandral muidugi ülihea meel, ta alati vanaisa fännanud. Ütlen su tervitused edasi kui näeme/kuuleme.