esmaspäev, 4. juuli 2011

Hats 2011 Slideshow

Hats 2011 Slideshow: "TripAdvisor™ TripWow ★ Hats 2011 Slideshow ★ to Tallinn. Stunning free travel slideshows on TripAdvisor"

2 kommentaari:

silke83 ütles ...

tere girta! ma ei mäleta enam täpselt millal ma viimati sulle kirjutasin,aga see oli ikka väga ammu! nüüd lugesin su blogi ja mötlesin et pean sulle kirjutama!
mul saksas töö juures pole lubatud internetti era asjade puhul kasutada,ja kodus internetti pole, ainult telefonis ja seda on nii tülikas kasutada!
ah mis siin ikka! sa oled ikka sama tubli nagu siis kui tuttavaks saime! sinu tegemistest oli ikka päris huvitav lugeda! ja sandra on nii suureks ja ilusaks tüdrukuks sirgunud-uskumatu!!!!!! ja sinagi näed ilus välja!
minul on nii palju tööd ja seda kogu aeg, ma pole suvel isegi randa saanud, ometi elan rannast paarisaja meetri kaugusel.elutempo on niivörd kiire et jube.enrico käib kenasti lasteaias, praegu küll suvevaheaeg aga muidu ikka käib lasteaias! ta on rahul.räägib mul eesti keelt aktsendiga ja saksa keelt puhtalt.aga jah üldkokkuvöttes vöin öelda et olen oma eluga rahul!loodan et ka sina! igatahes soovin teile ilusat suve jätku ja köike head!!!! kalli kalli!:)

Gixy ütles ...

Armas Sille ! Nii vahva sinust kuulda, ma mitmeid-mitmeid kordi te peale mõelnud, et tahaks suhelda.
Saada mulle siis kasvõi oma asukohaaadress või on see endine? Mul midagi peaks olema, tuleks kätte võtta ja sulle 1 kiri kirjutada. Emaile ikka loed? Vana aadress?
Eestisse ei ole tulemas? Nii tahaks kohtuda, ausalt.