laupäev, 17. märts 2012

Puhkus

25.veebruaril pühkisime Eestimaa tolmu jalge alt ning võtsime suuna Aafrika mandrile, et oma jalad sealse tolmuga kokku teha. Öösel tervitas meid soe õhk ja palmid. Ma olin taaskord, üle pika aja saanud soojale maale! Plaanid olid esialgu küll vähe teised, st lõpppunkti suhtes, ent kui ikka mõni sihtkoht maksab 2korda niipalju kui Egiptuse nädalane puhkusepakett, siis valisin veelkord Egiptuse. Seekord siis Hurghada.
Esimestel päevadel tervitas meid tõeline ''suveilm''(meie mõistes... seal ju hetkel talv). Mõnulesime rannas, sulistasime meres ja lihtsalt nautisime olemist. Saaks vaid niiviisi tihemini olla, oi kuidas ma olin seda oodanud... oma 6aastat.
Käisime ka linnaekskursioonil, mille sain reisikorraldajalt tasuta(tegelikult maksis ikka miski 10eur nägu). Ekskursiooni alguses käisime ära spetsiaalselt turistide jalutamiseks loodud sadamas, mis oli hingematvalt ilus koht.

Sõitsime mööda linna ja peatuse tegime kena mošee juures. Meie inimesed üle mošee ukse astuda ei tohi aga pildistada ukse tagant lubati. Imeilus.

Kuna seal levib ka ristiusk, siis parasjagu ehitatakse seal uhket ristiusu kirikut. Fantastiline kui ilus ja ei mingeid tõstukeid, masinaid.. seal tehakse ju ikka kõik enamjaolt käsitsi ja tellingutelt(mille kohta meie ehitajad olid õelnud, et nemad selliste tellingute peale küll ei astuks...)

Üleüldse on sealne eluolu ikka meie omast totaalselt erinev ja meil on ikka nii arenenud ühiskond, et kui näed risti vastupidist, siis hakkad aina enam oma kodu ja oma asju hindama. Kui vaid seda päikest ja soojust rohkem oleks.
Käisime ka kohalikus aroomiõlide jm sarnase tehases, kus nägime aroomõlide valmimist ja meile räägiti osade taimede õlide ja neist valmistatud tee kasulikkusest ja nende mõjust meie organismile. Ostsime kaasa musta köömne mee ja massaaziõli. Linnas ühes poes ostsime veel sandlipuuõli ja siis aaloe naturaalset paksu geeli, mis mõjus imeliselt ja koheselt päikesepõletuse vastu, samuti aitas imeliselt nahal paraneda(katsetatud vanaema kauaaegsete vaevuste peal, mis nüüd koheselt paranema hakkasid).
Sai ära käidud ka kohalikus maiustuste poes ning ekskursioonil delfinaariumisse. See viimane jättis muidugi kustumatu mulje. Olen delfinaariumis ennegi käinud, seega oli vau efekt pisut väiksem aga ikka fantastiline, mida loomad on võimelised tegema.
Leia pildilt delfiinid-

Sandraga käisime kahekesi ka Punasel merel seilamas.. imelised korallid ja millist värvi vesi:

Käisime ka allveelaevaga sõitmas. Vaade veealusele elule oli kaunis- nii palju värvilisi kalu, nii palju koralle...
Palju aega veetsime muidugi hotellis, sest hotell koosnes mitmest osast, seega oli territoorium suhteliselt suur, sai jalutada, oli mitu randa, mitmeid basseine ja isegi väike minizoo, kus Sandra sai jänkusid ja ahve ning papagoisid vaatamas käia ja kiikuda.
Laupäeval, 3märtsil pidi toimuma meie tagasilend, ent see tühistati. Nii me siis saimegi veeta veel 1 öö Hurghadas, seekord 5tärnilises imelises hotellis (meie enda oma oli pisut kehvem ehk siis 4+). Ma küll ütlesin,et ma meeleldi veedaks nüüd nädalakese siin hotellis aga pidin ikkagi koju tulema ja lõpuks, päevase hilinemisega kodumaa pinnale me jõudsimegi.
Sandra suutis esimestel päevadel liialt kaua vees olles ja minu keelamisi mitte kuulates endale nohu hankida, nii et tal oli suht kuiv puhkus nö. Maadlesime selle nohuga lõppkokkuvõttes nüüd 3 nädalat ja jäin ka ise sellesse vastikusse nohusse + kurguprobleemid,lõpuks meil mõlemal ka kõrvaprobleemid. Olime nüüd nädalakese lausa haiguslehel. Eile arstil saime teada, et Sandra 1 kõrv veel pisut roosa aga esmaspäevast võib lasteaeda minna(ta nii ootab ja tahab). Mul mingi väliskõrva põletik, sain tilgad nüüd peale ja nuuskan endiselt, kuigi nüüd on ikka eelnevaga võrreldes asi suht minimaalne. Õues lubati juba eelneval nädalal veidi käia, et tegelikult oleme saanud ikka päris pikalt olla ja puhata.
Ja loomulikult läheks ma iga kell sooja ja päikese kätte tagasi. Fantastiline.

Märtsis on puhkuse ajal valminud ka mitmed mütsid, st minu puhkus on olnud tõeliselt nauditav. Paar tellimustööd-

Ja mõned mütsid, mis valmisid niisama ajaviiteks(see suure roosa lillega on mu lemmik)-

Nii me elu siin veereb. Peaks täna minema pilgu oma maakodule peale viskama...et kas on kevadet näha?

Anonüümne ütles ...

Vahva on lugeda teie mõnusast puhkusest! Kaunist kevadet! tumevalge

Gixy ütles ...

Täname! Oli mõnus tõesti see kauaoodatud reis. Kaunist saabuvat kevadet Sullegi!