neljapäev, 31. jaanuar 2008

Aeg iseenda jaoks

Käisingi eile Pirita Top Spas.Viisin lapse lasteaeda,käisin Marguse töö juurest läbi ning võtsin suuna Piritale.Trikoo selga pandud ja end puhtaks pestud,sulpsasin vette.Rahvast oli küllalt kenasti-iga raja peal ujus ikka mitu inimest + saunades olijad+pesijad ja riietujad.Nii mõnigi veedab oma hommikupoolikuid tervislikult.Ma seekord vesiaeroobikast osa ei võtnud.Mõtlesin,et proovin ilma selleta mõnusasti aega veeta,et kuidas on.Oli täitsa mõnus.Ujusin 24otsa pisikeste hingetõmbepausidega.Olgu öeldud,et basseini pikkus on 25m.Seejärel lõõgastusin aurusaunas,mis mulle väga meeldib.Ja siis lesisin 8minutit solaariumis,mis mulle samuti väga meeldib.Selle viimase tegevuse eesmärgiks oli mitte pruuniks saada vaid oma näonaha seisukorda parandada.Päike või kunstpäike peavad mu näonahka vahete vahel paitama,sest muidu läheb ta väga käest ära.Oligi tegelikult juba läinud,sest pole ammu solaariumis käinud.Nüüd kena jume peal ja enesetunne super.Tahaks juba uuesti minna.Loodan,et järgmine nädal võtan selle käigu taas ette.Tegelikult peakski kasvõi korra nädalas ujumas ja lõõgastumas käima.
Pärast ujumist ja saunamõnusid panin soojalt riidesse ja läksin auto poole.Õues oli väga mõnus,selline parajalt soe.Õhus oli tunda kevadet,ausalt.Panin spordikoti autosse ja läksin jala mere äärde.Kaks luike ujusid kohe minu juurde,ent kahjuks polnud mul neile midagi anda.Vaatasid mind natuke ja ujusid siis edasi.Mina seisin aga uduses õhus merekaldal ning vaatasin merd ja laevu ning mõtlesin omi mõtteid.Väga mõnus.Ma ei teinud seda üldse kaua,mõned minutid,ent kui hea tunde see andis. Super patareide laadimine see eilne hommikupoolik.Tundsin,et olen õnnelik.

Täna viin Sandra lasteaeda,tulen teen kodus mõningaid toimetusi ja siis liigun kesklinna oma korterisse taas remonti tegema.Margus lubas õhtul Sandrale järele minna,et siis saan rahulikult terve päeva ja õhtu midagi teha.Eks näis,kaugele jõuan ja mis tehtud saan.Hakkasin penoplastist laeplaate panema.Kuna ma aga seda enne teinud pole ja laed on seal ka igatpidi kõverad,siis algus oli õudne-3h jooksul suutsin lakke kinni saada 6plaati.Tase,eksole.No nad kukkusid muudkui alla ja siis ma jälle möglasin neile liimi peale ja surusin ja hoidsin.Mõne aja pärast kukkus plaat jälle alla ja taas otsast peale.Viimaste plaatidega hakkas juba paremini kinni jääma,sest panin liimi paksemalt ja ju läks lagi ka siledamaks ja sirgemaks.Eks näis,kuidas täna läheb.Loodan,et saavutan 3h palju enamat.Igatahes täielik käsitöö seegi.
Ega seda õiget käsitööd polegi saanud teha.Eile võtsin Sandra vesti korraks kätte,kudusin paar rida ja siis panin ta käest ära.Pold seda kudumise tunnet ja ega vastumeelselt saa ju miskit teha.Loodan,et peagi tuleb tahtmine peale tagasi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tahaks kaa puhata.... kade olen!