neljapäev, 17. jaanuar 2008

Nädalake möödas

Viimasest pikemast blogijutust möödas peaaegu nädal.Viimati sai kirjutatud reedel üks pikem kokkuvõte oma tegemistest.Alustangi siis laupäevast.
LAUPÄEVA ÕHTU. Panime viisakamad riided selga,võtsime auto peale veel mu elukaaslase ema ja venna.Oioi kui kitsaks meil autos läks.Lapse tool võtab ju tagapingilt lõdvalt pool ära.Restorani sõites istusin mina koos Marguse vennaga taga.U 10km ühe kannika peal sõita pole just eriti tore.Tagasiteel olin mina õnneks roolis,sest teised jõid toidu kõrvale õlut.Koht iseenesest(Üksik Rüütel) kena,väga kena.Stiilne ja vanaaegna,mis uuesti üles ehitatud.Alles avatud ka,seega kõik värske.Et kõik alles uus,oli ka näha.Esimene asi,mis meile öeldi,et meil olid küll kohad broneeritud,ent kellegi vea tõttu võeti mingi suurüritus sisse ja asi oli üle broneeritud ja et me ei saagi sinna saali,kuhu soovisime.Ok,saime kalasaali.Siis üritati meile selgeks teha,et köök ka umbes tegemistest ja me saame vaid kalamenüüd.Andke andeks,nii need asjad ikka ei käi.Ämm mul terava keelega.Kuskilt ilmus mingi noormees,kes üritas siis ikka rääkida,et ei saa jne.Söögiga pidi tund aega minema,et enne ei saa.Jäime endale kindlaks,et tahame ikka valida sellest teisest menüüst endale sobiliku,sest sinna olime ju kohad broneerinud.Möödus mõni minut ja juba tuligi see sama normees ja ütles mulle,et me saame oma praed.Tore ju ja ennäe imet,poole tunni pärast olidki praed laual.Hind soolane,praad normaalse suurusega,maksis vist 110.-.Toit oli küll maitsev,ent salatiks vaid 2viilu tomatit ja ülejäänud roheline silo st salatilehed vms.Et kui ikka seda rohesilo ei söö,siis nagu polnudki salatit.Mina sõin.Salat oleks võinud mitmekesisem olla ja lihatükk suurem.Kartulid olid aga ääretult meeldivad ja maitsvad.Prae- või ahjukartulid(ei saanudki aru),mis tehtud imepisikesteks kuubikuteks.Lapsel oli seal muidugi igav.Hea oli,et ruumis oli megasuur bassein kaladega,mida sai vaatamas käia ja alguses ka üks suurem poiss,kellega natuke juttu ajada ja emmel mänguasjad ja puzzled kaasas.Lõppkokkuvõttes oli meeldiv vaheldus.Kunagi saab sellest kohast imekena koht(looduse poolest),sest maja kõrvale rajatakse mingit veekogu.Haljastust ega miskit sellist veel polnud,aga küll tuleb.Kella 18ks jõudsime tagasi koju.Siis tulid külalised.Pidasime elukaaslase sünnipäeva.Sai proovitud Alias 2 mängida,ent see on keerulisem ja trimbanud inimestel pole just see mõtteliikumine ka kõige parem.Seega sellest ei tulnud miskit välja.Lõpuks jäi külalistest alles vaid üks tuttav naisterahvas,kellega siis hommikupoole(no ega ma teagi,mis see kl oli)vaatasime Sandra titepilte ja muljetasime oma rasedusest,sünnitusest jms naistekat.
PÜHAPÄEV.Hommikul tegin silmad lahti ja ei old hää olla.Liigne alkoholitarbimine põhjuseks.Seda ei juhtu just eriti tihti kui mul pohmell.Aastas heal juhul paar korda.Aga sel hommikul oli.Varajane äratus kindlasti võimendas seda.Nimelt helises kl 9 Marguse venna telefon.Ta ise oli muidugi koju läinud.Mõne aja pärast tuligi ta oma telefoni järgi ja ta päästis mu elu,st tõi peaparandust hää külma gini näol.Vedelesin veel pool päeva ja siis oli juba nii hea olla,et hakkasin süüa tegema jne.Päeval läksid poisid piljardit mängima ja kutsusid mind ka,ent jäin Sandraga siiski koju,et ta saaks oma päevaund rahulikult magada.Nii me siis olimegi pool laupäeva kahekesi vaikselt.
ESMASPÄEV.Hommikupoole käisin Mustamäel oma auhinnal järel.Leidsin koha kergelt üles ja saingi 5X100kroonist kinkekaarti.Ainuke paha asi on see,et nad mulle nö vanad piletid andnud,kehtivusaeg lõpeb juba aprilli lõpus.Tavaliselt ikka u aasta.Pean ühel päeval maha istuma arvuti taha ja süvenema,mida nad siis pakuvad.
Lähen loen nüüd lapsele muinasjuttu,siis jätkan.
Loetud.
Kl on 22,jätkan siis.
TEISIPÄEV.Tõusime hommikul vara.Viisin Sandra lasteaeda,ise läksin koristama seda korterit,mis ma enda õlule võtsin.Toimetasin seal kuni kl 13:30ni.Sain korteri puhtaks ja siledaks,kena kohe vaadata ilusat tulemust.Kuidagi mõnus on seal omaette koristada rahus ja vaikuses.Kui aint kella ei peaks vaatama...Tagasiteel astusin läbi poest ja otsisin silmadega millegi huvitava järele.Nimelt on meid laupäeval sünnipäevale kutsutud.Midagi huvitavat ei leidnud ja kink jäi tol päeval ostmata.Siis korra koju lõunatama ja peagi taas uksest välja.
KOLMAPÄEV.Hommikul poering.Juba ammu tekkis mõte,et vaja mingi punutud korv osta,kuhu sisse saaks panna põrandal olevad wc paberi varurullid.Ei meeldi mulle kui nad niisama põrandal tolmu koguvad.Tegin tiiru Ülemistes ja saingi.Leidsin sobiliku ja oli küll kallivõitu,ent ostsin ära.Tean,et kui oleks ostmata jätnud,oleks see mind õhtul vaevanud,et näe,oleks ikka pidand jne.Punutud piklik korv,millel riidest vooder sees.Tegelikult küll mõeldud ajalehtedele,ent sobib ideaalselt.4rullise paki kõrvale jääb piisavalt ruumi nt õhuvärskendaja pudeli jaoks.Ka 6rulline pakend peaks kenasti sisse mahtuma.
Kuna teisipäeval tegin mujal teiste elamise puhtaks,siis taaskord oli hoog sees ja kraamisin veidi ka enda elamist aga ainult natukene.Tegin valmis õhtusöögi,küpsetasin piruka ja siis riidesse ning õue.Sõitsin bussiga kesklinna oma Narva mnt. korterisse.Mul seal ju remont pooleli.Olin küll unine ja ega eriti viitsinud minna,ent mõtlesin seda asja enda jaoks nii,et kui täna lähen,siis homme ehk ei pea.Saingi ajalehed kõik seina kleebitud.Mul on seal jube suur ja pikk ja kõrge esik,andis ikka kleepida neid.Nüüd oleks vaja hakata plaate lakke liimima.Mingit ülikorralikku asja sellest esikust ei saa,sest mina üksi seda ei oska ja ega ei viitsigi.Teen nii,et üldmulje oleks remonditud ja puhas.Mu vanaema on pidanud selles jubedas koridoris 2a ringi käima,siis tal hea meel kui puhas tapeet seinas. Õhtul kl 19 paiku helistas Margus ja uuris,kaugel ma olen ja rääkis mulle,mis Sandra teeb.Ta käis lapsel lasteaias järel ja nad olid siis nö omapäi kodus.Sandra võttis ka telefonitoru ja oi kui hea meel tal oli kui kuulis sealt minu häält.Hakkas lausa kilkama,et emme on seal.Kui enne telefonikõnet tundus mulle,et enam ei jaksa,siis peale kõnet oleksin justkui energiasüsti saanud.Ajalehed hakkasid kuidagi kiiremini seina minema,ju siis oli igatsus tütrekest näha.Sain töö kiirelt lõpetatud.Vahetasin ruttu riided ja hakkasin kodu poole liikuma.Õnneks tuli kohe tramm ja siis buss ning olin u 30minutiga juba kodus.Jutustasin ja mürasin Sannuga.Õhtul hilja vaatasin sarja Las Vegas,mis mulle väga meeldima on hakanud.Tempokas ja huvitav.Pärast seda veel ühtteist ja magama sain alles kl 2 paiku.
NELJAPÄEV.Sandra ärkas täna vabatahtlikult enne kl 7.Sai veel oma issigagi juttu ajada ja temaga koos süüa,st näksida.Enne kl 8 läks istus tüdruk esikusse ja ütles:``Hakkan nüüd riidesse panema ja lähen õue.``Panimegi,läksimegi.Viisin ta lasteaeda.Ta nii hea meelega läheb sinna,sest seal on ju tore ja huvitav.Ise käisin toidupoes ja siis koju tagasi.Tegin täna omale sellise kodusema päeva.Tõstsin Sandra toas mänguasju ringi,et tal oleks huvitavam jälle(oligi kusjuures,õhtul tükk aega toimetas oma toas).Siis korrastasin sektsioonkapi riiulid ja tegin puhtaks põrandad ning köögi.Vahepeal lobisesin Messengeris inimestega ja nii see päev läks.Õhtul käisin lapsel ja mehel järel.Nüüd vaatan natuke telekat ja kirjutan.Tohutu pika jutu olen kokku kirjutanud.Nagu romaan juba.Oleks ju lihtsam iga päev natukene kirjutada aga kus sa sellega,inimene on ju vahel laisk.Aga tegelikult-päev võiks pikem olla.Mõni 36h päev kuluks küll vahel marjaks ära.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

azza, kus sina ikka toimetad ja asjatad .... kademeel tekib kohe, ise ei jaksa mitte midagi.... kui üksi oleksin, siis võib olla tasapisi jaksaks, aga 2 kõrvalt ei jaks miskit. tegelt ma nii uniseks ja väsinuks muutunud nagu rasedusealgul... jube...

tahan ka oma elu tagasi, pole ehk enam kaua jäänud.