reede, 24. oktoober 2008

Tegemisi aina lisandub

Elu on kiiremaks läinud,kuna käin nüüd poole kohaga nö igapäevatööl.Õnneks ei pea ma kellast kellani kuskil valvel seisma ja saan oma tegemisi ise sättida.Kes tahab abi jõulukinkide väljamõtlemisel kuskil firmas või lasteaias või huviringis vm taolises kohas,siis saan abiks olla.Kui keegi on huvitatud kleebistest ja visiitkaartidest või muudest trükistest,siis küsige aga.Mul mõtteid on. Olen juba ära käinud tikkimistöökojas,ära näinud erinevaid pluuse,särke,fliise,millele saab miskit peale lasta trükkida ja tikkida.Koostanud juba nii mõnedki hinnapakkumised ja kokku lepitud ja edastatud ka esimene tellimus.Nimelt tellis Fantaasia lastetuba oma lastele ja töötajatele jõuludeks mängutoa logoga T-särgid ja fliisid. Selline vahva "karvaste jalgadega" logo on neil.
Täna hommikul leppisin Sandraga kokku,et tulen talle võimalusel lasteaeda varem järele. Jõudsingi kella 12 paiku sinna.Ootasin,kuni ta söönud sai ja siis tulime tulema. Siis ajasin koos temaga oma tööasju ja koju tagasi jõudsime alles kell 16 paiku.Vähemalt oli lapsel väike vaheldus. Ta muidugi magas mul autos mingi 2,5h. Tal on üle pika aja nina taas tatine ja eks siis ole oleminegi väsinum ja kurnatum.Ise ta muidu rõõmsameelne.
Homme tuleb mu vanaema talle seltsi,sest ma lähen raamatuid müüma.Alguses mõtlesin ta kaasa võtta aga see tähendaks seda,et ega ma rahulikult selle asjaga tegelda saaks.Ja kui ta ära tüdineks seal,mis siis? Ma ei saa ju poole pealt oma asju kokku korjata ja tulekut teha. Jääb seega koju.
Veitsa olen ikka suutnud käsitööd ka teha.Mu tootlikkus on muidugi märkimisväärselt kahanenud.Valmis sai tellitud sallkrae ühele lapsele. Paksu ei teinud,sest siis ei mahu äkki jope või kombe alla ja kehva ka kui lukk kinni ei lähe.Loodan,et tellijale ikka sobib. Kas sobib? Pildil siis koos eelmise sallkraega,mis valmis Sandrale(roosa).
Ämm ähvardas mulle ka mingi tellimuse sisse anda ja endal veel mõttes mõned asjad.Tundub,et mu plaanid jäävad taas plaanideks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sobib küll kullakene,lepime msnis kokku muud asjad ;)
madekas

Gixy ütles ...

Siis on hästi.