esmaspäev, 6. oktoober 2008

Emme sünnipäev

Minu emmel oli eile juubelisünnipäev.Käisime tal laupäeval külas.Päeval sai lillepoes valitud välja ja kimpu köidetud sellised kaunid roosid:
Peale lõunat panime riidesse ja läksime mu ema juurde:
Soovisime õnne:
Sandra pelgas alguses ja tema suust ei tulnud küll mitte kui midagi.Kodus rääkis kenasti,et tuleb öelda palju õnne sünnipäevaks ning arvas,et kalli ja musi võib ka teha.
Sünnipäeval nagu ikka sõime veidi:
Lobisesime ja istusime.Sandral oli veidi igav aga üldiselt pidas vapralt vastu.Paar korda tahtis nõud hingusele saata ja vahepeal tuli jonn peale(no ta ju polnud maganud ka,kuigi kodus üritas seda teha tükk aega).Vahepeal leidis laps nurgast suure karu,mis kuulus kunagi mu õele ning seda ta siis kallistas ja pani enda kõrvale istuma:

Kõik fotod on mu õe Merilini tehtud,ta kogu aeg klõpsis.Sandral läks sutsu huvitavamaks kui tädi Merilin temaga tegeles ja koos nägusid tehti:


Vat selline sünnipäev siis. Kingituseks viisin enda tehtud st kaunistatud köögirätiku.Valmis sain ta just pisut enne sünnipäevale minekut,seega jäi pressimata ja viimistlemata. Sai selline pitsivahune.

Juurde ostsin emme kunagisi lemmikkomme(mäletan,et ta neid ostis,kuigi olid kallid),paki maitsestatud kohvi ja kena tassi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Väga armas vahuline pits :)
Minu ema paneks sellise rätiku kappi ja vaataks/imetleks seda paar korda aastas :D