pühapäev, 18. jaanuar 2009

Pähh ma ütlen

Nukker ja ohkamapanev olemine... Sellel nädalal tabas ka meie peret majanduslangusest tingitud koondamislaine.Mis edasi saab,ei tea. Alates veebruarist olen mina pere ainuke töölkäija ja kopkateenija.
Eile avastasin,et Sandral on juuksed jube pikaks äkki kasvanud. Ulatuvad pea poolde selga juba. Teisipäeval lähen temaga juuksurisse. Ta ise tahtis juba reedel...
Ise käisin reedel töö ajast.Lubati lahkesti,vähemalt üks rõõmustav asi mu päevades. Lõikasin juuksed maha ja värvisin. Tunne on hea,ise väga rahul.Ja see on põhiline.

Juba mõnda aega on mulle tundunud,et kuidagi äkki on Sandral kõik riided väikseks jäänud.Sama ka jalanõudega. Täna käisime linnas mu vanaemal külas. Temagi ütles omaalgatuslikult,et Sandra on kuidagi palju pikemaks kasvanud. Kusjuures viimati nägi ta teda enne jõule. Mõõtsin lapse ära. Kui veel paar kuud tagasi oli ta pikkuseks 92cm,siis nüüd +4 st 96cm! Jalapikkus kh miski 1-1,5cm pikem. Laksust on kõik kevad,suve,sügise ja talvejalanõud väikesed.Mul veel kõiki asju mitu paari,et jaguks linna,maale,lasteaeda. Täitsa lõpp. Kui saan aega,siis sorteerin homme riideid ka. Kuigi ,kas mul lastakse. Juba palus sõber,et pukseeriksin ta auto remonditöökotta.Ja siis peaks jalanõusid tsekkama minema. Õnneks päris paljajalu ei jäänud,olid mõned tagavarad. Vat sellised lood-väljaminekuid kui palju,sissetulekuid aga vastupidi.Olen vihane Savisaare suguste peale.Tõstke jh endal aga palka ja võtke tavainimeste käest igatpidi vähemaks. Eks ju 2008 aasta autodki pea kohe-kohe 2009a väljalasete vastu vahetama.
Andke andeks kui ma nii tihti enam ei blogi. Pole aega ja momendil selleks erilist tujugi.

5 kommentaari:

Katrin ütles ...

See on kummaline jah,et lapsed sedasi talvel või enne talve järsku pikkust viskavad. Meil on see igal aastal nii olnud :)
Seepärast olengi kevadsügisriided kevadel ostnud varuga, siis sügisel ka lähevad veel,aga järgmine kevad on ikka totaalselt lükikesed ja väiksed kõik.
Ma loodan, et talv on pikk, sest talveriided hetkel kõik parajad veel. Pole see majanduskriis meiegi perest mööda läinud :p Tigedaks ajab, et sedasi riik põhja lastakse.

silke83 ütles ...

köigepealt teen sulle komplimendi. sinu uus soeng näeb pildilt nähes supper välaj.
mul poisiga samamoodi käisin talle ka 2 nädalat tagasi usi riideid ostmas. sorteerisin kapi köik ära ja nii palju asju pidin välja viskama. önneks sel ajal olid poodides just allahindlused aga ikkagi kokkuvöttes möjutas uute asjade ostmine mu rahakoti sisu ikka väga. ta käib mul nüüd lasteaias ja on omadega ikka väga rahul.
ah et majanduskriis on möjutanud ka teie perekonda. kuulsin ema käest et olukord eestis pidi ikka hull olema.see on ikka jube. elada tahad aga pole tööd.
MA saan nüüd lasteraha 600 krooni. on ika mönitamine küll. ma ei saa selle raha eest laseaia koha maksugi ära maksta. olen veel üksikema ja hetkel veel ei teeni ka. annab ikka siis selle 600 krooniga ära elada.
raske on ikka küll jah. aga ikkagi soovin teile edu ja päikest . ja suured kallid. ja sellest pole hullu et ei kirjuta hetkel nii tihti blogisse. mul poleks samuti tuju. täiesti arusaadav.

Jaana ütles ...

kurb lugeda, loodame, et margus leiab endale kiirelt mingi sobiva töö. ega meilgi kiita pole, sest koondada küll ei saa, aga tahetakse veebruarist palka alandada ja tundub et sellega tuleb nõus olla.. oleneb muidugi mis määral palka alandatakse.

vaatan, et oled hulga asju müüki pannud. eks ta ole, ma ka avastasin, et äkki on seda ja teist vaja ja mitmele korraga :P

Jaana ütles ...

ahsoo, mul on 1 väike kotike sulle vaja anda, loodan, et millalgi kuidagi trehvame...

Gixy ütles ...

Panin müüki jh,sest no kohe tohutult on väikseks jäänud jalanõusid(kõik aastaajad,mitmed numbrid),jopesid,kombesid. Ta mul kleenuke,olen kaua saanud kasutada asju suuruses 80 ja 86. Nüüd siis need mõlemad numbrid väikesed. Kusjuures need nö tavariideid pole ma veel jõudnud sorteerida ja kuna edaspidi rahaga kitsas,siis niisama ära anda ka nagu ei taha.
Ot,mis kotike,kas see,mis ma rääkisin?
Kui sind miski huvitab,siis sulle sõbrahind:D