pühapäev, 11. jaanuar 2009

Vahva nädal

Olen mõelnud ja mõtteks see on jäänudki. Ah,et mis? Blogimine.
Nagu ma juba eriti lühidalt kirjutasin, käisin esmaspäeval üle lahe jalutamas ja end pisut tuulutamas. Ilm oli mõnus,hommikul selline jäiselt karge aga seejärel imeliselt ilus päikesepaisteline ja paraja temperatuuriga. Jõudsime kell 10:30 Helsingisse ja tagasi Tallinna poole hakkas laev tulema kell 21:30. Kuidagi täiesti imeväel kadus see päev meil käest. Ma oleks võinud veel olla.Kui hommikul jalutades jäi fotoka ette selline pilt:
siis õhtul sattusime samas kohas mingile vaatemängule,kus oli ühendatud valgus ja muusika. Inimesed seisid ja vaatasid ja kuulasid. Mängis mingi teos(ei mäleta mis,kuigi pärast vaatemängu lugesin) ja prozektorid suunasid erinevaid tulesid kiriku erinevatesse kohtadesse jne. Ääretult ilus.
Õhtusöök laevas oli muidugi ka super. Alguses saime koha keset restorani saali,ümber venelased. Kuna aga meie kohtadele olid needsamad venelased ennast paika sättinud,siis läksin admini juurde ja ta andis meile uued kohad rahulikumasse nurka akna alla. Sain Margusega kahekesi mõnusasti õhtusööki nautida. Ja õhtusöögi kõrvale jahedat veini limpsida. Tallinnasse tagasi jõudsime keskööl. Jäime mõlemad reisiga väga rahule,saime ju teineteisega olla ja muust maailmast üheks päevaks end välja lülitada.
Sellel nädalal oli Margusel puhkus ja kuidagi mõnusam kohe olla,kuigi Sandra käis lasteaias ja mina tööl. Reedel oli meie armsal mehisel pereliikmel sünnipäev. Käisime Marguse ema juures piduõhtusöömaajal. Laupäev algas ilusa päikesega. Käisime Sandra lasteaiakaaslasega ja ta emaga koos õues. Seejärel igaüks oma koju tudule ja peale tudu läks Sandra esimest korda ilma emmeta oma sõbrale külla. Mina muidugi viisin ja tõin.Lastel oli lõbus nagu siis kui seesama poiss meil oli. Ise aga liitusin vahepeal meestehulga nõudmise peale kardisõidu meeskonnaga. See tähendab seda,et Margus tahtis koos sõpradega karti sõitma minna. Arvas,et mina ikka ka,kuigi ma olin pisut puiklev ja kahtleval seisukohal. Pole ju enne proovinud. Esimesed 8 minutit sõitsin tasa ja targu,õppisin karti tunnetama jne. Järgmise 8 minuti sees läksid ringi ajad juba teistega samaväärseks,st jäid enam-vähem samadesse piiridesse. Ise olen enda üle uhke,et ära proovisin ja jälle üks mõnus kogemus juures. Aint,et täna on käed haiged.Uskumatu,aga Margus ütles,et see on normaalne. Kardi rool on ikka pisike ja raske keerata.
tehtud,läksime poodi,ostsime süüa-juua ja tulime koos külalistega meile. Mängisime hommikul kella 4ni Aliast ja Eestimaad.Tore oli.Ja mis veel toredam-ärkasime täna hilja,st kell 11. Margus tõusis voodist ja läks suurde tuppa. Sandra istus seal vaikselt ja vaatas telekat. Ei tule tema emmet-issit üles ajama.Nii tubli laps!
Vahva nädal möödus kiirelt,nagu vahvad asjad ikka. Homsest jälle tavaellu. Mul pole isegi heegeldamiseks aega ega tuju olnud. Loodan,et see paraneb.St et mu "haigus" rohkem tunda annab.

Kommentaare ei ole: