laupäev, 24. jaanuar 2009

Toimekas huvitav reede(reetee)

Selline vaikne ja valge...mõnus. Täna käisime Sandraga õue lindudele süüa viimas ja siis jalutasime. Mõne aja pärast tuli Sandra ideele,et lähme võtame toast kelgu.Võtsime. Tegime kelgusõitu ja esimest korda elus sai laps kelgul mäest alla lasta. Loomulikult see meeldis talle. Vaatasin,et maja aknast piilus üks vanem naisterahvas meid ja see vaatamine tegi talle rõõmu.Nüüd tulime tuppa ja selline mõnus olemine. Kui mind lapsehoidmise koha pealt välja vahetatakse,siis jalutan Kadriorgu olemisele/kirbukale.
Eile oli mõnus päev. Tegin tööd ja ajasin asju. Selle tulemusena tuleb mul tegemist teha Tartu Linnavalitsusega.Rääkisin nendega jube eile telefonitsi ja leppisin nii mõndagi kokku. Neil seal tulemas Juubelilaulupidu ja ehk saan ühe mõtte teostamisel abiks olla. Vahva.
Poolest päevast autole hääled sisse. Sõitsime helkuritehasesse.Kontakti ja koostöö ajasin mina välja:D . Mul kohe uhke tunne.Saime palju-palju näidiseid ja olen nüüd täitsa tark. Väga lahedad helkurid igatahes,sellised pehmed ja paljude erinevate kujudega. Vastavalt soovile saab lasta firma logo või muu,mis mõttes,helkuri vahele trükkida. Ja kogu see asi vastab täielikult igasugustele nõuetele! Üle maailma tundud bränd,kvaliteetne ja soodne.
Eile ostsin lapsele uue ilusa punase Maxi Cosi rallitooli. See pisem hakkab tasapisi väikeseks jääma.Tekkis võimalus ja sain uhiuue tooli kohaletoomisega ikka mitusada krooni odavamalt kui poest. Anti kohe niisama ilma tasumiseta mulle kätte. Õhtul muidugi tasusin ära. Nüüd vaja vana tooli katted puhtaks pesta ja müüki panna. Sandral oli tooli üle ääretult hea meel. Käis ja kallistas ja istus ja ütles,et see pidi olema tema lemmikvärv. Palus pildistada ka a ma ei viitsi praegu hakata pilte arvutisse tõmbama. Leidsin kiirelt internetist sellest samast pildi:
Ok,side lõpp. Teen viimased ettevalmistused õhtuseks ettevõtmiseks.

Kommentaare ei ole: