pühapäev, 19. juuli 2009

Ristike kirjas

Reedel sai siis plaani võetud, et äkki veedaks laupäevase puhkepäeva rannas. Hommikul astusin paljajalu terrassile. Kuna lubati sooja ilma, siis tõeliselt imestama pani see, et hommikune õhk oli tegelikult täitsa jahe. Lausa nii jahe, et meeleldi oleks lühikesed püksid pikemate vastu välja vahetanud. Seda ma siiski ei teinud, lubati ju sooja ilma. Tegin kohvi ja uudistasin veidi internetis, siis hakkasin vaikselt teisi inimesi üles ajama, kes ärkamisega sugugi ei kiirustanud. Mina aga tahtsin siiski varakult rannas olla. Ja kuna me olime maal Kiisal, siis sõit linnakodust läbi ja siis randa oli rohkem kui tunnikese pikkune. Ega ma siis linnaranda tahtnud minna, ikka sinna kaugemale, kus vähem rahvast ja mõnusam olemine, rand ka super, asub Tallinnast u 50 km kaugusel.
Lõpuks saime kohvitatud ja reis võis alata. Kuskil kella 11 paiku olimegi rannas, mis oli laupäeva kohta veel üsnagi hõre. Päeval muidugi tuli inimesi kogu aeg juurde aga täiesti talutavas koguses. Leidsime endale mõnusa nurgakese ja olime rannas vist mingi kella 16ni. Sandra ikka enamjagu vees, ka minu vanaema mõnda aega nõjatus vees olevale kivile. Ta tundus päeva nautivat. Ma eelmisel aastal vedasin ta ka ikka korra randa, enne seda pold ta ei tea kui kaua seal käinud. Mõtlesin, et rannast äratulek hakkab kisa saatel aga Sandra suutis mind üllatada. Rääkisin talle merevees sulistades, et kell juba neli ja meil pikk tee veel ees, et vaja linnast läbi minna, poest läbi ja siis Kiisale tagasi. Laps sai asjast kohe kenasti aru, võttis suuna teki ja lamava vanavanaema poole ning teatas talle, et hakkame nüüd minema. Eks ta oli väsinud ka, autos veidi tukastas. Kodu juures tegi silmad lahti. Käisime korra kodus ja siis poodi. Poest söögikraam ostetud, vaatasime, et kellaaeg parasjagu selline, et Sannu issi lõpetamas pikka tööpäeva. Läksime talle vastu ja sõidutasime koju. Ise aga võtsime peale seda suuna maale tagasi. Maal olid ilusa päiksepaistelise päevaga paljud vaarikad punapõskseks muutunud, sai suu marjaseks tehtud. Ja siis mõnulesime niisama. Täna sai ka enam-vähem niisama puhatud, küll oli hea. Ilm palav aga üsna tugev tuul jahutas. Rannas oleks täna kindlasti kehva olnud, seega meie rannapäev oli supervalik. Rahul mina, laps ja vanaema.
Täna vedelesime meie uues suures basseinis tsipake, vesi oli natsa jahe aga kui ära harjusid, siis täitsa mõnus ikka. Mängisime seal palli ja hüppasime ja plärtsutasime niisama. Õhtul tegin korra lõkke üles. Siis hakkasid saabuma ähvardavad äikesepilved ja sahmakas vihma oligi peagi kohal. Vihmasaju ajal istusime meie aga soojas saunas. Peale sauna jõime sooja teed ja maiustasime maasika-küpsise koogiga, mis ma päeval kiirelt teinud olin. Mis sa hing veel tahta oskad... tegelt tean, tahaks natuke rohkem kui päevake päikese käes rannas olla. Ja siis tahaks, et neid ebameeldivaid argimuresid ei oleks. Ma ei hakka rääkima linnakodu keldris käinud varastest, kes viisid meilt jalgratta, akulaadija, ketaslõikaja ja meibi veel miskit ning vahelejäänud naabripoistest, kes eile õhtul meie aias maasikapeenra juures võrgu alt luba küsimata maasikaid võtsid...endal aias ka maasikapeenar aga noh, lihtsam vist isa õhutusel üle traataia meie aias maasikal käia. Tõeliselt labased inimesed, isa seisis samal ajal teispool aeda...
Elu oleks 100% normaalsem kui maailmas puuduksid sellised inimesed, kes teistele halba teevad ja toovad ja ihkavad teiste vara. Nõme.
Ahjaa, veel 1 asi. Mulle pakuti täna siiamikassi poega. Mul on nõrkus nende järele, kuna olen omanud enne just siiamikassi. Oh, kus tahaks aga kas mul leiduks tema jaoks piisavalt aega st niipalju kui ma ise seda tahaksin ?
Ja veel teinegi asi, mis just meenus. Kui keegi on tõeline Madonna fänn ja soovib pileteid, siis mu tuttava tuttaval on üle, oli vist ostes hoogu läinud ja müüb ostuhinnaga. Kel huvi, jätke kommentaaridesse oma emaili aadress, kriban.
Ilusat algavat nädalat ! Kel töine, kel puhkuse tähe all. Mul see esimene.

Kommentaare ei ole: