pühapäev, 5. juuli 2009

Teine osa

Juba tükk aega tagasi sai valmis esimene pool ühest tellimusest. Nimelt kaksikute mütsid. Täna oli tegus päev ja mõtlesin,et no olen siis kohe õhtuni tegus ja asjalik. Võtsin kätte ja tegin teise mütsi ka siuh valmis. Lilleke veel tegemata.. kas teen?
Sandra proovis pähe ja läheb veel tallegi, kuigi võiks ikka lõdvemalt olla ümber pea. Kui ma käisin mütside tarvis lõnga ostmas, siis arvas Sandra, et tal on ka kindlasti taolist mütsi vaja. Seega pean veel vähemalt ühe tegema. Natuke jama on aint selle kudumisega. Silmuseid täpselt nii palju, et 5vardaga kudumisel kipuvad vardad välja libisema ja silmused üle vardaotste punuma panema. Mu kõige lühemad ringvardad on aga ikkagi nö pikad, muudkui tiri seda varrast. Päh ma ütlen. Aga lõng on nii hea- Katia Tropical. Lausa lust kududa sellisega, mis käevahel nii mõnus tundub. Kindlasti on seda ka väga hea kanda, selline pehme ja tihe ja...

3 kommentaari:

Kätu ütles ...

Appi ma minestan KUI ilusad. Imeilusad värvid ja kõikkõik on ilus :)

viki ütles ...

Kas sina oledgi tegelane nende rahvuslike asjade taga...need on MEGA FANTASTILISED ju!!!! Suured kiitused minu poolt :)

Gixy ütles ...

Jah, mina see olen. Tegelen tootearenduse, müügi ja vajalike asjade hankimise ning veel kõige muu vajalikuga. Kõrval veel teine asjalik eesti naine,kes kujundab, trükib jm. Nii me koos seda vankrit lükkame.
Suured tänud !