pühapäev, 16. august 2009

Nädalake tsiuh

Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kelle nädalad lähevad liiga kiiresti. Alles oli esmaspäev ja homme on jälle esmaspäev. Nagu mul seda sügist aina rutem ja rutem vaja oleks. tema tulekust ei pääse muidugi. Unistan siin nö suve pikendamisest palmi all, sest unistada ju võib.
Nädala jooksul polegi nagu midagi erilist jõudnud teha. Tööl ja teel tööle või tagasi maakodusse. Õhtuti ju enam niikuinii miskit erilist teha ei jõua ega ausalt öeldes viitsigi. Reede õhtul võtsin kätte Sandra riiete sorteerimise ja siis muidugi läks elekter ära. Tere tore. Tagasi ta ei tulnudki ja nii ma siis tegin oma tegevust taskulambi- ja küünlavalgel edasi. Hommikul oli ka elektrit nii palju,et kohvimasin jõudis peaaegu ära tilkuda ja oli jälle kadunud poole päevani.
Nädala jooksul on õhtuti meil 3x külalised käinud, et ses suhtes selline täitsa sumisev nädalake. Eilegi olid külalised ja tänu sellele jõudsin ma eelnevalt ära teha oma ühe viimase idee. Nimelt mõtlesin ükspäev ruumi paigutusi vaadates ,et peaks natuke ümberkorraldusi tegema. Ja eile homikul võtsin kätte ning tõstsin maja suurest toast, mis oli seni meie söögi-elu-magamistuba, laua endisele terrassile, mis sai eelmisel aastal uueks toaks kinni ehitatud. Nüüd on meil siis peaaegu vabas õhus olev söögituba. Väga mõnus. teed aga ukse terrassile lahti ja istudki justkui õues. Mina rahul, teised ka. Huvitav kuidas see idee mul enne ei ole pähe tulnud...
Reedel käisin korra ära Sandra lasteaias. Võtsin endaga kaasa laste käejälgede pilte, millest meisterdan kingituse. Mõeldud on see õpetajale, kes kahjuks läheb teise linna elama ja Sandra rühmast siis ära. Kurb, sest lapsed juba harjunud ja vanemad ka.
Reedel leidsin Sandra korvist kutse sünnipäevale. Täna olengi enamuse ajast end kingituse meisterdamisele pühendanud. Ilm oli ju väga tuuline ja ega muud eriti tahtnudki teha. Eile sai lisaks grillile ja tsillile niidetud ja natuke asjalik oldud. Täna oli puhkamise päev. Kingitus ka peaaegu valmis. Vajab viimast heegeldust ja aplikatsiooni. Mõtlesin,et jätkan traditsiooni ja teen kingi ise, ehk saab laps seda kanda. Üks teine lasteaiakaaslane sai ka samas stiilis kingituse ja on aktiivselt kasutusel ja kiidusõnu saanud.
Uuel nädalal uued plaanid. Sinna sisse kuulub hetkeline linnas elamine ja paar laata kui kõik läheb plaanipäraselt. Tõotab tulla suht sisutihe nädal... taaskord.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mida sa kingiks teed?ma sain siin just jälle ühe kaabu valmis,läheb ka kingiks.made

Gixy ütles ...

tegin pilte ja homme annan kingitused üle, siis tõstan loori ja panen juttu ja pilte siia ka.