kolmapäev, 12. august 2009

töö, töö ja ideed teostuvad

Igapäevane rahvuslik ralli käib. Sellel nädalal sain vaid ühel nädalavahetuse päeval puhata, kuna pühapäevase päeva veetsin taaskord Rotermanni laadal. Ilm oli ilus ja päev läks ausalt öeldes megakiirelt. Juba oligi õhtu ja sõitsin maale tagasi. Nüüd olen taas maalt tööl käimas igapäevaselt.
Tööl tegemisi jagub ja kuidagi ei jõua kõikide asjadega päeva jooksul lõpule... või on mul lihtsalt endale liiga palju nn.nõudmisi, st tahan teha asju korralikult ja sügavuti. No mis teha, olen juba kord selline. Njah, eks see ole, kust kandi pealt vaadata. Suvi on varsti läbi ja ma olen randa jõudnud vaid korra, igasuvine Aegnareis tegemata, puhkust pole olnud, koduaed ei ole ka nii hoolitsetud kui varasematel aastatel...Tööinimese rõõmud. Tahaks pühenduda paljudele asjadele aga aega napib.
Viimasel ajal olen taas tegelenud tootearendusega ja nii mõnigi asi on tehtud juba ning mõni alles idee tasemel või siis poolel teel reaalse teostuseni.
Üks viimaseid saavutusi on kindlasti suur ja praktiline ostukott, mis on mu meelest tõeliselt mugav ja minu igapäevane kaaslane. Olen nö välja lasknud ka komplekti oma tikandiga. Kui järgmine kord leian aega, siis näitan ja kirjeldan pikemalt. Natuke juba näeb ka neid asju ARTKE KODULEHEL
Nüüd aga kiirelt unedemaale, päev on väääga pikaks veninud.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Ma pole ka randa jõudnud, kuigi olen kodune :P
Jõudu sulle kiiretel tegemistel :) Tänud veelkord kingi eest :)

viki ütles ...

Nii mõnus kui peale pikka rahmeldamist saabunud väsimusse ja ideekriisi saabuvad uued tuuled :P
PS: ma vastan sinu kirjale kui aega leian, raske on meeletus kirjakastis kõikide tellimuste ja ideedega mässata korraga ;)