neljapäev, 27. august 2009

olen olemas

Olen täiesti olemas. Nädala sees tööl ja laadal käinud. Seda viimast sai tehtud ka nädalavahetusel. Nüüd taas tööl ja nädalad muudkui lähevad. Ei jõua mina sellel aastal puhkamiseni.
Elukoht endiselt linnast väljas ja mida vähemaks seda suve jääb, seda vähem on mul tahtmist linna kolida, sest siis tuleb sügis ju kohe järgi...
Ja ega muud uudist polegi.

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

Ta on nii hoos, et ei puhkagi :P
Aga nyyd hakkab lasteaed ja peask ka sulle tellimuse sisse andma...

Katrin ütles ...

Ma hetkel oleks väga õnnelik, kui mul oleks nii palju palga-tööd,et puhata ei jõuaks ;)
Aga jõudu ja jaksu ja ära end ära rebesta!

Gixy ütles ...

Hoog sees jah. Eks ma õhtuti natsa saan hingata ja vahel nädalavahetuselgi hingata.
Püüan rahulikult võtta, täna sain oma asjadega jälle natuke nö mäele, siis edaspidi kergem.