esmaspäev, 26. veebruar 2007

Sweet memories/armsad mälestused





I showed you my curtains and suddenly I remembered-soon it is gonna be 1year in our new home.It was eather 1.April or 9.April when we finally moved in after some preparing and renovation.It was so interesting to decorate all the rooms.I am glad my little baby was so good and let me do all of that.
I will show you a picture about the bedroom and kitchen-used by the old owner and now us.The difference is rather big.I think our kitchen has now more light(we changed the brown glazed tiles) and our bedroom is more homey.Of course that´s my opinion.What´s yours?
Some words about my handcraft too.Today morning I was trying to begin something and I started many times from zero,not satisfied about the yarn or needle size or ...At last I said to myself-it is ok I think and started to knit a hat to my daughter.We´ll see what will happen and how it is gonna come out.

Näitasin teile oma kardinaid ja äkki meenus mulle,et varsti täitub 1aasta meie uues kodus.See oli kas 1.aprill või 9.aprill kui me lõpuks siia sisse kolisime peale mõningasi parandus-ja remonttöid.Nii huvitav oli sisustada kõiki tubasid.Olen rõõmus,et mu pisike beebi oli nii hea ja lasi mul seda kõike teha.
Näitan teile pilte magamistoast ja köögist-vana omaniku kasutuses olnuna ja nüüd meie omana.Vahe on päris suur.Mu meelest on nüüd köögis rohkem valgust(vahetasime välja tumedad kahhelkivid) ja meie magamistuba on ka kodusem.See on muidugi minu arvamus.Mis te arvate?
Nüüd mõned sõnad ka käsitööst.Täna hommikul proovisin alustada millegagi ja mitu korda olin tagasi nullis(tegin ja jälle harutasin),küll ei olnud ma rahul lõngaga,küll varraste suurusega ...Lõpuks ütlesin endale-see on ok ma arvan ning alustasin mütsi kudumist oma tütrele.Eks me siis näeme,mis juhtuma hakkab ja kuidas see välja tuleb.

Kommentaare ei ole: