esmaspäev, 26. veebruar 2007


When whe moved to our new home,I had to sew curtains for living-room.Actually I wanted to add some breadth to my old curtains.So I decided to sew one more curtain in contrast colours.I decided it would be black.My idea was not approved to be good.But when the result was seen I was told-it is great,good idea.I am satisfied too.
Curtain pod is also handcrafted(my man is the author).

Kui me olime kolinud oma uude kodusse,siis tuli mul õmmelda kardinad meie elutuppa.Tegelikult oli vaja vanadele kardinatele kuidagi laiust juurde lisada.Otsustasin õmmelda ühe kardina lisaks,kontrastvärvides.Arvasin,et kardinad võiks olla musta värvi.Minu ideed ei kiidetud heaks.Kuid kui kardinad valmis ja nähti tulemust,siis arvati,et siiski täitsa ilus ja hea idee.Mina olen ka rahul.
Kardinapuu on ka käsitöö(minu elukaaslane on autor).

Kommentaare ei ole: