reede, 27. aprill 2007

Minu bikiinide rinnahoidja hakkab valmis saama.Olen seda juba mitu korda selga proovinud ning nüüdseks peale mõningasi äärte üleheegeldamist ja kitsamaks tegemist,istub juba päris hästi.Ütleks,et nagu päris...
Pilti veel ei saa.Kell on lihtsalt nii palju(1:23öösel),et enam ei jaksa sellega tegeleda.Jälgisin telekast erakorralisi uudiseid ja veendun iga päev aina rohkem,et venelased on idioodid.Kui neil siin Eestimaal nii paha on ja liiga tehakse,no koligu siis suurele ´´heale´´Venemaale.Seal peaks ju ruumi olema ja keegi ´´liiga´´ ka ei teeks.Ja milles nende tänavate elanikud ja poeomanikud ja nende vara süüdi on,et seda lõhkuma peab.Kurat,raiugu puid,kui vaja jõudu näidata.NB! Ma tavaliselt ei vannu! Ja olen enam kui kindel,et paljud kannatanud,kelle vara kallale mindi,on ka venelased.Hirm poeb naha vahele ja juba olen mõelnud,et tea,kas tasubki lähimatel päevadel oma nina õue pista.Õnneks elan Kumu juures ja siin ei tohiks miskit ohtlikku olla.Laps nõuab igal hommikul õue.Natuke mures olen ka oma isa pärast,kel homme päästeametis valvekord.Loodan,et lollidel tuleb natukenegi mõistust pähe ja sellist märatsemist ja vandaalitsemist enam ei toimu.Kuigi,loll on loll ka homme ja ülehomme...arvatavasti.Oeh,keeruline olukord igatahes.Ei julge magamagi minna,aga siiski peab.Rahulikku meelt kõigile!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Peaaegu iga päev tuleb mõte, et peataga Maa, ma tahan maha minna. Miks ometi ei saa inimesed üksteise kõrval rahus elatud??? :(