neljapäev, 12. märts 2009

Ei jäänd puutumata

Eelmisest lainest, kus Sandra ja Margus mõlemad nohus ja köhas olid, mina pääsesin. Nüüd ei pääsenud keegi. Sandra alustas, siis meespool ja nüüd siis mina. Ei ole just meeldiv kui sees keerab, kõht valutab ja kondid ka. Vahepeal olid mul kohutavad külmavärinad. Läksin sellele vaatamata maja koosolekule ja seal soojas jopes istudes need kadusid. Täna käisin korra asju ajamas ja tulin kribinal koju tagasi ning tegin kodukontorist tööd. Päeval oli juba täitsa hea aga õhtul keeras jälle ära. Homme vist taas kodukontori teema.
Sandra aga nõudis hommikul, et viige mind lasteaeda. Läks ja talle väga meeldis. Eile oli vanaema juures, ka see meeldis väga. Hea kui laps on seltsiv. Polnud tal aega eile mulle head aegagi öelda...
Jaana- müüsin su asjad ära ! Võta albumist maha.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Nonii, hommikul kohe natuke kurjustaks sinuga. Miks käid mööda ilma ringi ja levitad haigust? aga ok, tööd tuleb teha, eriti praegusel raskel ajal.

Kiiret paranemist ja tänan tegutsemast! :)

Gixy ütles ...

Elu sunnib tegutsema ka tõbisena. Kes siis veel tööd teeb kui mitte mina...
Täna juba parem, alatemperatuur.