neljapäev, 5. märts 2009

Oma pluus



Lapsel nüüd oma pildiga pluus, mis nagu näha, on teinud ta väga õnnelikuks. Paneme hommikul riided selga,siis see pluus PEAB minema kõigi teiste asjade otsa ja nii ta mul juba mitmendat päeva lasteaeda läheb. Seal ju ka tähelepanu keskpunktis. Lapsed kohe märkasid kui esimest päeva läks. Eks tal uhke tunne. Ja tegelikult on T-särk ilus ja armas. PLuusi tegemine on selline siduv asi töö, lapse ja loomingulisuse vahel. Valisin pluusi, valisin pildi ja kõike tegin mõeldes lapsele.
Kui keegi veel selliseid särke soovib,siis minu postkast on avatud: girta@artke.ee
Muidugi siis juba oma lapse pildiga vms.
Ega ma suurt muud polegi jõudnud teha selle nädala jooksul. Tööl kiired ajad, inimestel hakkab vist kevad südamesse tulema, mis on ju ainult tore. Täna nina õue pistes ja päikese soojade kiirtega kohtudes tundsin minagi taas esimest korda,et õhus ON kevadet.Isegi rulluisutajad hakkavad peidust välja tulema....ausalt,mina juba tean.
Vaikselt ikka teen käsitööd ka aga tootlikkus on nullilähedane. Õhtuti paar rida heegeldada või kududa tundub suure saavutusena. Ehk olen edaspidi tublim. Loota ju võib,eks.

3 kommentaari:

Gixy ütles ...

Mul ka kehvasti selle asjaga,mõni õhtu jõuan vaid mõelda sellest kui sedagi.

Katrin ütles ...

Õhus on kevadet tõesti. Juba teine ilus päikseline päev :)
Käsitööga oli mul ka pikk mõõnaperiood. Terve talve ei ole midagi asjalikku teinud. Mõned nukuriided kõige pisematele nukkudele vaid :) Nüüd sundisin end takka ja võtsin asja käsile. Vaja ju pingeid maandada kuskile ja minu jaoks on käsitöö see kõige parem koht :)

Katrin ütles ...

Oh, ja pluus on väga vahva!