teisipäev, 5. mai 2009

Kiired päevad

Ka Sandra sai eelmisel nädalal nõiaks riietuda. Kahjuks ei jõudnud ma ise kiirete tööasjade pärast pidusse oma silmaga tralli vaatama aga mulle öeldi,et Sandra ja naabrimaja Aaron olid 2 kõige paremini kostümeeritud last nende rühmas. Kusjuures mu meelest jäi kostüüm üsna lahjaks. Teistel oli ainult müts või luud, Sandral kübar,keep ja seelik ning võlukepp. Ta oli selline hea nõiake. Kunagi ehk saan mõne pildi ka võõrast fotokast.
Reedel veetsime päeva suvilas. Sandra meeleheaks oli ka vanaisa meile sinna külla tulnud ja päev möödus märkamatult. Oma suuri plaane ma muidugi teostada ei jõudnud, sest maja küürimine võttis oma aja. Nimelt oli minu vanaema poolt talveks majja jäetud suhkrukott puruks näritud ning sipelgate armeed head magusat lutsuma tulnud.Oi ma olin kuri. Pärast tegin lõõgastuseks sauna ja juba tahaks veel. Nii hea oli üle pika aja oma saunas istuda,et laval tulid lausa külmavärinad peale..vat nii hea oli.
Laupäeval oli Sandra nö komandeeringus minu vanaema juures ja ma ise käisin Alansi Mailaadal.
Pühapäeval mõtlesin, et olen terve päeva kodus,nii oli tahtmine kodus olla. Aga kuna ilm oli ilus ja mul 2 põõsakest ootasid istutamist, siis panime riidesse ning võtsime suuna Võsu poole. Tegime Esku surnuaial ühe toreda vanatädi ja minu vanavanaema hauaplatsi korda ja istutasime sinna uued põõsakesed ning punased begooniad. Seejärel aga sõitsime kilomeetrikese edasi ning jalutasime läbi Kopraraja. Väga mõnus on näha käänulist jõekest, kus koprad toimetavad. Sandra sai joosta ja arvas,et kobras äkki ikka tuleb ka. No ei tulnud. Istusime autosse ja sõitsime edasi Altjale. Parkisime auto ning läksime Altja kõrtsu lõunat sööma. Kõht täis, sõitsime edasi Vergisse. Jalutasime Vergi sadamas ja kiikusime armsatel vanadel kiigedel Vergi külas. Kell oli märkamatult 16 saanud ja tuli hakata Tallinnasse tagasi sõitma. Minu vanaema oli ka kaasas ja ta rääkis veel tänagi,et küll oli tore päev, et ikka meenutab. Oli jah. Kodus pole üldse saanud olla. Aga nagu mu vanaema ütles-vaheldust ju ka vaja, ega need kodused koristamised eest ära jookse. Eks ma tasapisi teen. Olen endale ka mingi tõve külge saanud. Täna hommikul nina ja kõik muu sügeles nagu ja silmad olid vesisest nohust märjad. Samuti on keegi mu kurgus koha sisse võtnud ja üritab mind aeg-ajalt köhima ajada. No ehk läheb kiirelt üle. Sest paari päeva pärast tahaks jälle maale ja sauna minna.Ning pühapäeval vist koguneme samuti maal ja teeme väikse emadepäevapeo. Minu ema, ämm ja vanaemad saavad kõik kena ostukoti, mille kaasautoriks ma ise. Kommikarbidki juba sisse valmis ostetud.

Kommentaare ei ole: