reede, 25. märts 2011

Märts.. mis märts

Nagu väga-väga paljudel, on ka minul juba sellest lumest täiesti kõrini. Niikui ma näen, et lund sajab, siis sööstab huulte vahelt- jälle! kaua võib. Peaaegu aprill ja mis õues toimub? Täiesti kohutav.
Marx siin võttis omale märtsi lõppu-aprilli algusesse puhkuse, et saab juba maal midagi teha. Hee, hea nali, seal on hanged kohati katuseni ja teha ei saa küll mitte miskit nagu...
Vaatasin, et viimasest postitusest on möödas kuu nagu niuhti. See kuu on möödunud tööl käies, heegeldades ja muude igapäevatoimetustega.
Eelmise neljapäeva õhtul kui Sandra issiga lasteaiast koju tuli, nägin kohe, et laps imelik. Küsitlesin, ei kurtnud. Vaatasin- no on miskit. Kraadisime ja see lippas pea 39ni välja. 2 päeva oli siis sellist üle 38 palavikku. Nädalavahetus juba ok ja nüüdseks nädala saanud taas lasteaias käia. Kui Sannu nägi, et palavik, hakkas ta südamest nutma ja kisas läbi nutu, et ta tahab ju homme lasteaeda minna. Nii armas. Kirjutasin ka õpetajatele, et näete, see, mis teete on midagi väga mõnusat, sest laps lausa nutab kui aeda ei saa.
Õhtuti katsun käsitööd teha, sest tellimusmütsidele juba päris pikk järjekord tekkinud. Mul aga viimastel päevadel õhtuti miski eriline väsimus. Vaatan ka Sandra pealt, et tal sama. Muidu pidi vahel ikka tükk aega rääkima, et oleks vaja magama minna. Nüüd haigutab, läheb. 2 õhtut ei ole ma jõudnud tema tuppa head ööd soovima ja kalli-musi tegema. St ma olen peagi läinud aga laps juba magab. Vahel ta vaatab raamatuid ja vedeleb voodis pea tunni enne kui uinub, nüüd on minutite küsimus. Ju siis kh kevadväsimus.
Käisin autoga kontrollis ja mulle teatati,et kahjuks ei pea sa üldse raha tooma. Selline telefonikõne ju rõõmustab kui olid arvestanud vähemalt 100eurose väljaminekuga.
Ja taaskord sain ma tõdeda, et ei püsi minul kõik asjad meeles. Margus nimelt küsis, et kas ma oma autoga ülevaatusele ei peaks minema.. saab teine märtsiga ju otsa. Ei jää see mulle meelde. Üleeelmisel(oli vist) aastal ma ju sõitsin rõõmsalt u 6kuud ilma ülevaatuseta ringi tihedas linnaliikluses igapäevaselt ja siis käisin veel iga päev maalt linna tööle ka. Päevas kuskil 100km maha sõita. Nüüd ei jää muud üle kui tuleb see asi ka ette võtta.
Eelmisel laupäeval võtsin pisut aega enda jaoks ja lihtsalt hommikul istusin, nautisin oma hommikukohvi ja vaatasin Kodusaadet. Nii mõnus. Selliseid hommikuid võiks rohkem olla. Päeval siis veidi koristasin, tegin süüa. Õhtul kui Margus töölt tuli, läksin jalutasin poodi. Kuna päeval avastasin, et mu triikraud on ära surnud(no ta oli juba ikka päris vana ka), siis vaatasime kodus eelnevalt onoffi kodulehte ja läksingi ja ostsin uue. Kui vana triikraud võttis ikka aega enne kui soojaks läks ja üldse oli uimane, siis mu uus Philips on ikka hoopis teisest terast.
Esimese asjana sai siis sellele mütsile pilt peale pandud:


Ja üks kasside rünnak toimus ka vahepeal:


Ja siis sain ühelt Soomes elavalt eestlaselt palve saata 2 mütsi Soome. Nad ei old osanud lapsega koos valida ja võtsid siis kohe 2 kübarat. Soome poole läksid sellised:


Tore on ka väljapoole Eestit oma asju saata.
Eks vaikseltviisi nokitsen edasi, kuniks tahtmist ja aega veel veidi on. Tegemisest peab rõõmu tundma, siis tulevad ka ilusad mütsid.
Lõngahoolikuna lubasin endale nüüd preemiaks ka vähe kallemaid ja eksklusiivsemaid lõngu. Otsest kasutust neile küll veel pole aga niisamagi ilus katsuda ja imetleda:P
Kas te muide ka teate, et lõngapoes leidub ka selliseid eksklusiivlõngu, mida lausa lukustatud klaasuste taga hoitakse.... Täna ostsin endale uue Novita numbri. Ma küll ei ole mustri järgi tegija eriti, rohkem ikka peast aga vaadata ja imetleda meeldib. Olgu veel öeldud, et siiani ei ole ma ühtegi Novitat raatsinud osta. Nüüd pean leidma aega, et seda mõnusalt diivanil sirvida.
Mis ma siis veel vahepeal olen teinud. Natuke küpsetanud. Tegin apple scramble maiust. Täitsa hea. Idee sain Lusika saatest, kus meie moekunstnik, kes mõnda aega Londonis elas, tutvustas inglaste sööke. See apple scramble pidi nende lemmik olema . Ja kuna tundus lihtne ja mõnus, siis tegin. Ja oligi.

Eile tegin mitu plaaditäit kaneelirulle ja andsin Margusele tööle kaasa, et töökaaslastele puhkusele minekuga seoses pakkuda saaks. Heh, need olid kohe hommikul otsa saanud ja hiljem tööle tulnud võisid arvatavasti vaid jutte neist kuulda. Ju siis olid maitsvad.
Kuna ise nagu ei saanud, teen homme veel ja siis ehk tuleb mõni külalinegi, kellega vahelduseks lobiseda. Pean siis vast oma lõngahunnikud laualt eemaldama.
Tegelt tahaks sauna. Saun küll on ja saaks teha a kes viitsib peale seda linna tagasi sõita a maale jääda pole nagu kh erilist mõtet.

Kommentaare ei ole: