reede, 1. aprill 2011

Ootan kevadet !

Mõtetes on kevad....



3 kommentaari:

Jaana ütles ...

kõik on ilus ja tore, aga... ma ei saa aru, mis kitty maania see lahti on... minu arust on need kassid nii jubedad jaeiti siis kui kõik riided neid täis. sry, ma ei tahtnud sulle konkreetselt midagi halvasti öelda...

Gixy ütles ...

no aeg-ajalt käivad ju siuksed lained, meie ajal oli nö suureks tegelaseks(vähemalt minu jaoks) nt Miki. Tore kui lastel mingi meelistegelane on ja sellega seonduvad asjad väga meeldivad. Ma ei leia selles küll miskit hullu olevat. Maitsed erinevad ja nt mul Sandrale ka see kiisu väga meeldib ja näen, millist rõõmu see talle valmistab.Tal on suur Kitty hetkel lemmikkaisukas. Sai Rootsist need aplikatsioonid ostetud, nüüd tuleb kasutada. Aplikatsioonidega suht kitsas tegelt.

Jaana ütles ...

ma tänan õnne, et meil pole seda "hullust" ei mari-lyga ega ka plikadega olnud :P ikka odavam läbi ajada :P