pühapäev, 27. november 2011

Jõuluootus

Eile sai koristatud, mitmeid asju ära visatud ja vedelema jäänud asju ära pandud.
Aknalauad puhtaks ja sättisin oma 4 orhideed nüüd ritta. Enne sünnipäeva oli mul neid 1. A mu enda soov oli nt 1 juurde saada, no tuli vähe rohkem...
Lae alt kapist võtsime välja jõulukaunistused. Sandra sättis ''kolmnurga'' aknale ja tahtis põlema panna. Ütlesin,et homme, et siis 1.advent. Mangub, et miiks. Ütlesin,et homme. Paneb siis juhtne seinakontakti ja ütleb- ma vaatan, kas need kõik ikka põlevad. No sai vähemalt ära proovida ja oli rahul.
Kui kodu oli korda saanud, läksime Ülemistesse shoppama. Jh, mõtlesin,et vaja mõned uued jõulukaunistused osta, sest aastast-aastasse on ühed ja samad olnud. Home&You kauplusest(mulle nii meeldib see väike poeke)võtsimegi mõned jõulukaunistused- paar pallikest ja ühe küünla ümber. Tunne oli hea. Siis valis Sandra Koduextrast endale peavõru külge kinnitatud mütsikese, millel olid vilkuvad tuled. Maksis 0,99 ja tal oli oma 2eur,siis lubasin. Oli nii õnnelik. Siis helistati meile kodust, et me olla kadunud.
Leidsime end siis üles ja tulime koju.
Täna hommikul sai perekeskel hommikukohvitatud(Sandra ükspäev ütles,et lapsed hommikuti mahlatavad, ma vahel narrin teda et tõuse üles ja tule kohvitama ja siis tal oli kohe hea vastus varnast võtta). Siis suundusime Sandraga taas shoppama, sest meil jäi eile see veidi pooleli. Käisime Home for You suures poes, outletist leidsin kenad jõulupärjad. Siis Prismasse. Eile õhtul tehtud vaatluse käigus selgus, et Sandral on ka kõik põlvikud ja sukkpüksid väikseks jäänud, samuti aluspüksid. Riided juba veidi aega tagasi üle vaadatanud, nendeni polnud jõudnud. Ja nii olidki sahtlisse jäänud vaid 1 sukkpüksid, mida saab kasutada. Valisime siis poest uued põlvikud, sukkpüksid, võimlemissussid. Alukad tõin viimaselt Helsingi shopingult, sest sealne hinna ja kvaliteedi suhe meeldib mulle märksa enam kui Eestis leidub. Olen viimasel ajal ostnud vaid H&M ning KappAhli aluspesu ja ülirahul nendega. Sama hind, palju parem materjal ja vastupidavus. Peangi hakkama uut Helsingi trippi plaani võtma. Juust saab ka kohe-kohe otsa- mulle meeldib Valio Arkipäiväjuusto- soodsam kui meie juustud ja hea ka.
Poest sai kaasa haaratud ka õhuline valgete tuledega püramiid, mis leidis koha meie köögiaknal. Laual põleb värvimuutev imehea lõhnaga küünal, mis paiskas terve elamise mõnusat jõululõhna täis.. MMmmmmm.
Ahjaa, kuna novembri alguses lahkus siitmailt minu praeahi, siis sai uus söögitegemiseks vajalik komplekt juba tükk aega tagasi ära tellitud ja neljapäeval jõudis see kauplusesse. Täna vahetas mu tubli mees ära praeahju ning vahetas välja siis ka pliidiplaadi. Nüüd on mul uus sisseehitatud praeahi ja pliit, millel ei olegi ees nuppe! Kui nägin, siis kilkasin, et oo, ma olen nüüdsest vabastatud söögi tegemisest, sest ma ei oska. Mees selle peale, et 100aastane oled vä. Näitas siis mulle, kuidas toimib. Pliidi plaadil on + ja - kohad, kuhu pean siis vajutama. Aga jh, nuppe pole, vaid praeahju nupud on.
Kahju, et need nädalavahetused nii kiirelt mööduvad, tegemisi nii palju, no mitte ei jõua kõike.
Sandra mul juba nädalajagu kodune, sest rühmast on üle käinud miski suurem viirus, pooled lapsed ''kukkusid'' ja jäid koduseks. On köha, tiba nohu ja jagu ei saa. Jääb ka tuleval nädalal koju(vähemalt nädala alguses).Lasteaias liikvel ka sarlakid, 1 laps meie rühmast ka selles juba. Prr.
Korraldasime lastele kadripäeva tegemiste tutvustamiseks ekskursiooni Vabaõhumuuseumisse, ent jätsime selle ära, sest nii paljud haiged.
Nüüd vaatan tänaõhtust head filmi, mida olen kinos vaatamas käinud ja mis meeldis nii palju, et ostsin selle ka plaadil endale koju. Ja seda juhtub harva, et ma ostan filmi. Vahva vaadata, ilusad inimesed, sügavad mõtted ja tunded, tempokas, samas mõtlemapanev. Meeldib.
Ilusat jõuluootust kõigile!

Kommentaare ei ole: