laupäev, 19. november 2011

Satsikate lummuses

Elu on kiire ja kohati nukker. Millegipärast elan taas oma isa kaotust hinges üle. Eks notari juures käik ja isadepäev on mu mõtteid ja valu võimendanud.
Olen taas leidnud aega ja tahtmist teha käsitööd. Koon oma mõtteid ja soojust sallidesse.See aitab mul leida veidigi rahu ja mõnusat olemist.
Nii mõnigi soe sall on leidnud uue omaniku, mõned on läinud kingitusteks ja vast leiab mõni ka tee päkapikkude abil jõulumehe kingikotti. Teen neid mõnuga ja võin öelda, et see on mu ''käsitööhaiguse''teine etapp lastemütside kõrval. Paar tellimust tahavad ka täitmist. Nii need õhtud mul siin lähevad... vaikselt.
Täna käisime korra maal- küll on ikka ilus sügis sel aastal. Kahju, et ma seda isaga koos veeta ei saa. Oleksin nii tahtnud, mul olid plaanid...




Kommentaare ei ole: