teisipäev, 31. jaanuar 2012

29-31.01

Pühapäeval pakkisime kohvri ja läksime õhtul sadamasse, laevale Baltic Queen.
Kokku sai meid 7 last ja 8 täiskasvanut. Veidi sai kajutis näksitud ja 1 lapse sünnipäeva tähistatud. Edasi mängutuba ja siis õhtune showprogramm, mis meeldis vast kõigile.
Hommikul jõudsime Stockholmi. Võtsime suuna Vaasamuuseumisse, kus sai siis ennast kurssi viidud ja imetletud seda tohutud laeva. Lapsed Vaasamuuseumi ees, selja taha Nordiska muuseum:

Sõitsime seejärel linna, kus veetsime jupikese aega vahvas BR suures mänguasjapoes. Õnnelikud ostlejad:

Veidike veel linna peal olemist:

Peagi sõitsime metrooga tagasi sadama poole. See päevake läheb ju nii ruttu.
Õnnelikult sadamas:

Laevas sai käidud ekskursioonil kaptenisillal ja pilk peale visatud kohale ja süsteemile, mida igaüks ei näe. Väga põnev oli.

Siis 1,5h privaatsaunas, kus emmed-lapsed said leiliruumi soojust nautida ja veidi ka basseinis sulistada. Küll see 1,5h läks kiirelt, oleks nii tahtnud kauem saunas olla. Siis väike õhtusöök, oleskelu kajutis, tiba mängutoas olekut ja showprogramm. Saigi päev otsa.
Kogu reis oleks olnud super, kui mind poleks öösel äratanud voodi äärel istuv laps, kelle ma siis kiirelt vannituppa kupatasin. Kuna meil lasteaias juba tükimat aega okseviirus liikvel, olen oma pliksi sealt enne reisi eemal hoidnud aga nüüd siis ikkagi sai kelleltki selle laksu kätte. Vaeseke oksendas kl 3:30, 4:00, 5:00, 6:00. Siis sai õnneks tiba magada ka. Kui hakkasime maale minema, astusime üle kajutiukse, hakkas taas pihta ja laps tormas tagasi kajutisse... teadagi mida taas tegema. Lõpuks saime sadamasse ja issi oli meil vastas, saime kiirelt koju. Laps on nüüd terve päeva siruli olnud, maganud ja oksendanud. Pole teda ammu nii ''väsinud'' olekus näinud. Ju siis oli ikka tõsiselt kehv olla. Nüüd õhtul tõusis, nõudis mitu portsu mustikakisselli, mis ma vahepeal valmis tegin. Ehk oli see nüüd ralli lõpp.
Lõppkokkuvõttes läks reis hästi, kõik oli vahva. Hea, et see ebameeldiv seik tagasiteel oli. Eelmisel aastal jäi ju Sandra Tallinnast välja sõites haigeks.
Aga Rootsis oli tore, tahaks soojemal ajal tagasi minna ja seda ilu-olu seal nautida.